Recenze (546)
Rychle a zběsile 8 (2017)
Měla jsem obavy, že to bude bez Briana divný a o ničem, ale musím říct, že mě tam ani nechyběl. Stará parta se sešla a nezklamala svými hlášky. Největší zábava pro mně byla, kdy Jason Statham, největší záporák dostane za úkol zachránit mrně. A samozřejmě skvělá akce po celou dobu.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Celá série Rychle a zběsile mě bavila( krom Tokyjské jízdy, myslím si, že byla nejslabší). Někdy jsem přemýšlela, zda je veškerá akce reálná, ale když vezmu v úvaze Kobru 11, tak se nebudu divit ničemu. Jak řekl můj manžel, u toho vypnete a bavíte se. Celý tým si zamilujete a s odchodem některého z členů vás i zamrzí. Konec mě samozřejmě i dojal.
Temné kouty (2015)
Obyčejná nudná detektivka bez napětí, akce a udržení zájmu vydržet sedět na jednom místě. Hlavní hrdinka se na to nehodila a nepřesvědčila mě svou rolí. Celé se to nepovedlo.
Jetelín (2016) (seriál)
K tomu se ani nebudu vyjadřovat.
Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den (2014)
O tom, kdy se opravdu jedné rodince v jeden den pokazí vše co se pokazit dá. Místy jsem se i zasmála, ale v realitě by to určitě dopadlo úplně jinak. Podruhé to vidět nechci.
Lesní rituál (2017)
Opravdu jsem se i bála, při představě že bych zabloudila v lese, strávila noc v opuštěné chatě a měla takové noční můry a pak postupně přicházela o přátele kvůli velké potvoře, brrr...konec to bohužel při zjištění pravdy zabil. Kdyby to bylo více promyšlenější až do konce, mohl to být hodně dobrý horor.
7 životů (2017)
Napínavý až dechderoucí thriller. Tady je toho nádherná ukázka jak by to vypadalo v případě přelidnění a jak se to snaží řešit. Nějaká nesympatická babizna slibuje nádhernou budoucnost,ale realita je jiná. Sedm dívek a sedm dní. Každá je jiná a přitom stejná...
Helena (2012) (seriál)
Po shlédnutí pár dílů jsem si řekla, že už další český sitcom nechci nikdy vidět. Je to snad trapnější než Nováci.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Trochu jsem se bála, počítačové hry a scifi nejsou můj šálek kafe. Ještě na začátku jsem si říkala, že to nedám, ale chtě nechtě mě to do děje vtáhlo. Názvy her jsem nepobírala, ale líbilo se mi celkově smysl celého filmu, ať se stane zázrak a PC hry zruší doopravdy nejen v úterý a čtvrtek...
Život je život (2015)
Vetchý a Stašová tuto komedii dost zachránili. Občas jsem se i zasmála.