Recenze (131)
Barry Lyndon (1975)
Opravdu to byla pastva pro oči, bylo to jako sledovat sérii mistrovských obrazů. Samotný příběh byl zvláštně odtažitý, přes všechny Barryho příhody jsem měla pocit, že nevím, kdo to vlastně je. To se vlastně týkalo skoro všech postav, jakoby ten styl vyprávění neumožňoval s postavami moc soucítit, byly spíš jako postavy z obrazu.. až na Lorda Bullingdona, který mi na rozdíl od ostatních připadal se svým prožíváním docela reálný.
Úhel pohledu (2008)
Byl to zajímavý nápad, zobrazit jednu událost z více úhlů pohledu. Rychlým tempem si snadno udržel pozornost až do konce, moc se mi líbila hudba, která to celé nenápadně podkreslovala.. přesto mi chyběl pocit, že sleduju něco vyjímečného. Jako by chyběl pohled samotného tvůrce, ale to byl možná jen můj pocit.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Bylo to něco mezi rodinným drama a komedií, ale nebylo to špatné, taková příjemná oddychovka s příjemnými herci.
Superbad (2007)
Hlavně v první půlce jsem se hodně nasmála, některé hlášky stály za to. McLovin nepotřebuje komentář :)
Jump street 21 (2012)
Nebylo to tak vtipné, jak jsem čekala. Byla to spíš taková melodramatická trochu překombinovaná komedie. Spíš než humor mě u filmu drželo rozuzlení případu. Nevím proč, ale působilo to na mě jako z roku 1984, ne 2012
Personal Shopper (2016)
Mám spoustu oblíbených hereček, ale ne proto, že by mě přitahovaly. U Kristen to neplatí, má v sobě něco nehmatatelně atraktivního, vydržím se dívat na skoro každou blbost, jen proto, že tam hraje. Od samotného filmu jsem i podle hodnocení moc nečekala, ale tak od čtvrtky až do konce byl velmi napínavý, tak nějak samorostsky plynul, ale i díky tomu se nedalo předvídat jak skončí. Děsivý byl akorát, atmosférou mi lehce připomínal Sils Maria.
Proč právě on? (2016)
Nenudila jsem se ani chvilku, James Franco byl okouzlující, i když největší hvězdou byl bezpochyby Gustav
Spící agent (2015)
Nebylo to až tak hrozné, jak jsem čekala, vizuálně se na to dívalo docela dobře. Nenáročný "sci-fi" děj, našlo se tam pár zábavných scén, ideální film na vypnutí.. soundtrack se mi docela líbil. Dívala jsem se na kvůli Kristen, pro kterou mám jako člověka slabost
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Na film jsem se těšila a mírné zklamání tentokrát nebylo z nenaplněného očekávání, že jde o Tima Burtona. Jednalo se o docela prázdnou, překombinovanou, zbytečně přeplácanou pohádku. Hlavní herci byli dobří, ale tady ani neměli co předvádět, až na záporáka Samuela L. Jacksona, ten si svou roli očividně užíval. Vizuálně to taky nebylo nic extra, ta monstra byla sice hnusná, ale až moc připomínala to z Faunova labyrintu, které bylo mnohem horší a to, že jich bylo víc (naprosto identických), "paradoxně" zeslabilo jejich děsivost. Celkově to nestálo za navštěvu kina, vlastně by mi asi nevadilo, kdybych to neviděla vůbec nikdy.
Anthropoid (2016)
Film byl sice komornější, ale kvalitní, z kina jsem odcházela velmi spokojená. Nevěděla jsem, jaké je tu herecké obsazení, o to příjemnější bylo zjištění, že Cillian Murphy hraje jednu z hlavních rolí, opět hodně dobře, charismatem se mu vyrovná málokdo. Konec v kostele i se závěrečnými titulkami byl hodně emotivní.