Recenze (2 669)
Šťastný nový rok (2019)
Pro mne slabší průměr, Táňě to slušelo a na podívání v pohodě, ale postavy jsou hodně figurkovité a málo prokreslené a mohlo to být lepší i scénářem, ale rozhodně to není o moc horší než podobně laděné dnešní filmy. Hodnocení: 50 %
Národní třída (2019)
Překvapivý počin s Čermákem v hlavní roli, docela drsné, sprosté, ale výstižné. Hodnocení: 55 %
Sněhová královna (1987)
Tíživá atmosféra, ale moc ponuré a tmavé, jednodušší animace. Hodnocení: 55 %
Co nebylo ve snáři (1958)
Takový zvláštní dokument, který je spíše uměleckým počinem než dokumentem v pravém slova smyslu. Hodnocení: 50 %
Divoká srdce (1989)
Vašut tam neladil, ale Bartoška s Vaculíkem i Novým celkem ušli. Hodnocení: 60 %
Růžové kombiné (1932)
Ani Baarová nezachrání slabý scénář. Hodnocení: 40 %
Až se vrátíš... (1947)
Průměrný trochu dramatický film. Hodnocení: 50 %
Milan Rastislav Štefánik (1935)
Trochu zkreslený film, ale základu se drží. Hodnocení: 55 %
Bouře (1945)
Průměrný reklamní dokument na výrobu elektrospotřebičů. Hodnocení: 50 %
Na konci světa (1975)
Celkem průměrný film, kde mi však vadil dabing Brzobohatého na herce, který mu není vůbec podobný a pak taky trochu propaganda dobová. Hodnocení: 50 %