Recenze (55)
Kajínek (2010)
Já jsem se na ten film ani nějak moc netěšil, ale o to víc jsem byl překvapenej, že byl fakt dobrej. Nejsem zvyklej na tak dobrý herecký výkony u českých filmů. Kamera taky bezva.
Torchwood (2006) (seriál)
Outside the government, beyond the police! Naprosto úžasnej seriál, je to přesně to, co jsem chtěl odjakživa vidět, jen jsem o tom nevěděl. První série (hned potom, co jsem se rozkoukal) byla super a druhá ještě lepší...
Souboj Titánů (2010)
No já nevim hoši, mně se to hodně líbilo. Vytknul bych tomu jen zbytečný 3D. 9/10
Piráti ze Silicon Valley (1999) (TV film)
Wow... jelikož je mi z Microsoftu (a méně i z Applu) zle, tak jsem se bál, že mi tenhle film bude lézt na nervy, ale ne - je skvělej.
The Road Runner Show (1966) (seriál)
Meep-meep!
Nezvratný osud 4 (2009)
na jedno zkouknutí (ve full HD) je to bezva :-) bavil jsem se... 5/5 asi ne, ale 47%? vážně?
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Kvůli zdejšímu hodnocení jsem měl strach, že to bude kravina (i když se mi jednička líbila), ale teď jsem přišel z kina a moc se mi to líbilo. I to byla sranda. PS: I když jsem se některým vážně míněným věcem smál, bral jsem to pozitivně - důležitý je, že jsem se nenudil.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Zezačátku jsem to chtěl vypnout, přišlo mi to nesmírně trapný, ale nakonec jsem to dokoukal, protože pak už to docela šlo. Ale je to určitě nejslabší díl...
Líbáš jako Bůh (2009)
Vidím tu spoustu negativních komentářů, ale musím říct, že jak od českých filmů absolutně nic nečekám, tak tohle mě ani tak neznechutilo... Nebudu na to koukat znova, ale určitě jsem už zabil čas zbytečnějšíma věcma. Sem tam to byla sranda.
Rodinná válka (2005) (seriál)
Skvěle jsem se bavil, sedl mi použitý styl humoru.