Recenze (237)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Na tento rok se režisér překonal ve speciálních efektech.I děj je velmi dobře propracovaný.Co výc dodat prostě klasika.
Komisař Rex (1994) (seriál)
nejhorší dedektivní seriál všech dob. O proti tomuto seriálu je seriál Siska nebo Wolvův revír úplně dokonalý krimi seriál. Ale tohle ne.
Hvězdná brána: Atlantida - Vynoření (2004) (TV film)
Tento film hodně připomínal pilotní film ke Stargate SG-1. Ale přes různé podobnosti, je to úplně o něčem jiném. Už se těším na další díly.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Výborný Americký seriál. Sice poslední řady nestojí skoro za nic, ale dá se pořád na ně koukat. Podle mě jsou nejlepšií první epizody ještě s takovou moc neprofesionální grafikou a tyhle pozdější díly už neśtojí skoro zaniic, protože když se objeví hluché místo tak ho tvůrci vyplní písničkou.
Jsem agent (2002)
Docela solidní komedie s Eddiem Murphym a Ownem Wilsonem. Místa docela nudná, ale najdou se zde super zábavné scény. Jinak nic moc.
K-9, můj přítel se studeným čumákem (1989)
'Užasná komedi o policejím psovi. Pěknézábavné scény a vtipné narážky na různé situace,
Hospoda (1996) (seriál)
Super Český seriál z hospodského prostředí, má vše co má mít každý dobrý seriál: vtip, nadsázku atd.
Batman a Robin (1997)
Docela vtipná komedie, která nemá na předchozí filmy. příliš nesouměrný děj. Jediné co mi zabránilo dát odpad jsou docela vtipné situace a krásky v upnutých kostýmech. Jinak je to prostě krach, který nesahá ostatním filmům o Batmanovi ani po kolena.
Batman začíná (2005)
Úžasný film každým coulem, tenhle film je mnohem lepší než všechny ostatní filmy, které byly o temné ochránci Gothemu natočeny.
Dovolená s Andělem (1952)
Docela pěkná komedie s jaroslavem Marvanem.