Recenze (417)
Pařba ve Vegas (2009)
Dobrých komedií je jako šafránu,ovšem tahle nemá daleko k extratřídě.Jinými slovi by se dfala využít parafráze známá z reklam na jistý nápoj:"Chlapy sobě". Komentář KevSpa to dokonale dokazuje. Chlapy řvou smíchy,feministky vzteky.
Vyvrženci pekla (2005)
Výraz úlet je pro tohle dílko hodně slabý.Drsná,krvavá,vulgární road movie.Jo a Sheri Moon má pěkný zadek!!
Kajínek (2010)
Pro mě rozhodně slušné překvapení.Nečekal jsem nic a dostal lepší průměr. V akčních scénách bych dokonce řekl že na české poměry nadprůměr.Z herců bych vyzvedl Tatianu Vilhelmovou a Vladimíra Dlouhého.Ovšem ani ostatní ansábl rozhodně nezklamal.Jákl si vybral pro film asi tu nejlepší možnou variantu Kajínkova příběhu,zapojení "vyšší moci".
Americký zločin (2007)
Silný filmový zážitek.Ellen Page opět předvedla vynikající výkon.Ovšem skvostně se blískla hlavně Keenerová,již jsem hodinu a půl doslova nenáviděl.
Dobří holubi se vracejí (1988)
"Můj bratře v bílém..." Opět film ve kterém si Vladimír Menšík zahrál alkoholika.Ovšem tady "jen" přihrává fantastickému Kňažkovi,Macháčkovi a spol.Jako vždy dokonalý je samozřejmě i pan Hrušínský v roli brutálního ošetřovatele s černými a červenými body.
Tažní ptáci (1983) (TV film)
Druhý díl koncertu pana Menšíka a nejenom jeho.
Ikarův pád (1977) (TV film)
Vladimír Menšík dokazuje tím nejlepším možným způsobem,že není jenom komik,ale především Pan herec s velkým P! Příběh člověka na dně,který ničí nejen sebe,ale i své okolí.Ale není to jenom Menšíkovo mistrovství,které dotáhlo tenhle film na vrchol české televizní tvorby.Nesmíme zapomenout na excelentní výkony Hanzlíka,Hlaváčové,Řandy a vlastně asi uplně všech zůčastněných,jeden z těch filmů,kde i protagonista nejmenší roličky hraje jako o život.Nevšední podívaná!!
Slavné historky zbojnické (1985) (seriál)
Příběhy zbojníků a loupežníků,tak jak to mám rád.Hodina akorát stačí na to,aby se z příběhu nestala natahovaná nudící žvýkačka.Každý si najde svého oblíbence,více či méně záporného.A do toho komentáře pana Kopeckého....
Přítelkyně z domu smutku (1992) (seriál)
Asi to nejlepší co česká produkce nabízí z žánru vězeňského.Parádní herecké výkony všech zůčastněných.Vždycky rád shlédnu znovu.
Ten svetr si nesvlíkej (1980)
Opět klasika,humor pro dobu tolik tipický.Založeno na nedorozumění a omylech.Vždycky se po chuti rád zasměju.