Recenze (833)
Podvod (2008)
Není to žádný top thriller, jenže v něm hrají Jackman a McGregor a ti pro mě z každé blbosti udělají zajímavou podívanou. Přitažené za vlasy to sice bylo, ale ne víc než většina thrillerů, které jsem kdy viděla. Za to napínavé to bylo o dost víc než mnohé z nich. A určitě na tom mají zásluhu i herci, kteří z tohohle jinak podprůměrného filmu podle mě dokázali udělat slabší průměr.
Pán času (2005) (seriál)
S legendárními, kultovními věcmi mám vždycky jeden problém - očekávání většinou předčí realitu. Z Pána času jsem trochu rozčarovaná, protože mě hodně rychle chytil za srdce a nemohla jsem se od něj odtrhnout. Střídání doktorů mě bohužel dost mrzelo a s každým novým jsem ztrácela chuť do dalších sérií. Ale nápaditost tomuhle seriálu (a zahrnuju sem i všechny série z předchozích desetiletí) nemůžu upřít a i když to bylo občas na hranici přehnanosti a patetičnosti, za mě osobně to nikdy nesklouzlo za ní a celkově na tenhle seriál ráda vzpomínám.
Hannibal (2013) (seriál)
4 hvězdičky především za Mikkelsena (ačkoliv ani ostatní herci mi nepřišli tragičtí) a za vizuál a určitou atmosféru, kterou to na mě občas dýchlo. Filozofické rozmluvy moc fajn, trochu napjatá jsem u toho byla taky, ale upřímně daleko méně, než bych čekala u "setkání" s někým takovým jako je Hannibal Lecter. Navíc moc neholduju tomuhle uctívání vrahů a podobných potentátů, i když má Lecter samozřejmě něco do sebe...
Mammon (2014) (seriál)
Trochu mi z těch zákulisních hrátek běhal mráz po zádech. Zpracování není zlé, ale místy už mě to nudilo, místy jsem se v tom začínala trochu ztrácet a připadalo mi to už přehnané. Celkově to ale bylo dost napínavé, zahrané to nebylo vůbec špatně a hlavu a patu to mělo.
Nic nás nerozdělí (2012)
Napínavé a dojemné, navíc na základě skutečné události a hraje v tom McGregor - věděla jsem, že se mi to bude líbit, a líbilo.
Bright (2017)
Někdy je to trochu ujeté, někdy je to hodně na efekt a celkově to tak úplně nemělo hlavu a patu. Ale je tam magie, jsou tam elfové a orkové a hlavně je tam Smith, takže mě to moc a moc bavilo.
Hráči se smrtí (2017)
Oproti původním Hráčům je to podle mě docela slabota, ale na dnešní dobu jde stále o dost povedený thriller s tajemnou a mrazivou atmosférou. Určitě jsem se víc bála u původních Hráčů, ale i tihle na mě dokázali místy silně zapůsobit.
Colombiana (2011)
Průměrný akční film s nadprůměrně krásnou ženou.
T2 Trainspotting (2017)
Nostalgický návrat k prvnímu dílu. Herci jako kdyby ani o moc nezestárli a moc se mi líbilo, že "dvojka" navazovala na příběh jedničky.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Spojení silného příběhu a kvalitního herecké obsazení vždy vytvoří film, který se mi nemůže nelíbit. Co jsem nečekala je občasný černý humor, který jsem ale vítala s povděkem.