Recenze (565)
Karate Kid (2010)
Dobry a prijemny film.Davam 3/5 hvezd.Snad jen trochu dlouhy.Mozna bych jej zkratil.Chan zde uci karate jisteho mladika.Akcni jizda!Chan se mi zde libil.Jaden Smith zde hral onoho mladika.Akcni sceny a lokace pekny.Tento film me potesil i pobavil.Natacel se z casti v Cine.Je zde videt i Velka cinska zed.Vice se mi libila vsak serie s Patem Moritou...Za me 65 procent.
Pan Church (2016)
Mr.Church je vyborny film,dojemny a mily a Murphy coby kuchar je zde hodne dobry a sekundujici herci jsou taky dobri.Murphy dokonce v tomto filmu jako Mr.Church umre a pravda o nem vyjde najevo i po jeho smrti.Hodnotim 80 procenty.Divka,co je ve filmu jeho pritelkyni ma dokonce dite,ale to patri nejakemu studentovi a ji.Vynikajici drama.Murphy zvladl tuto roli velmi dobre.Murphy zde je jako vsestrany clovek a kuchar a treba maluje,zahradnici,hraje na piano a tak dale.Avsak zde take vyhledava tajne nocni hudebni klub,kde vystupuje jako hudebnik.
Zakázané ovoce (1998)
Dvojice Clooney a Lopez zde jako bankovni zlodejicek a jeho pritelkyne.Tento film je dobry a mne se libi.Lopez je zde hezka a Clooney je zde dobry.60 procent si tento film zaslouzi.
Stroj času (2002)
Stroj casu se mi libil hodne.Chtel jsem dat 3 hvezdy,ale dam 4.Guy Pearce jako vynalezce Hartdegen je zde dobry.Hudba i pribeh se mi libi.
Mistr kickboxu (1992)
Pekny film a mne se libi.Davam 55 procent.Jsou zde dobre souboje.Norris a Brandis jsou zde taky dobri.Norris ale uz mel lepsi filmy.Tento akcni film si najde sve priznivce.Norris zde ztvarnil sam sebe.Karate zde hraje prim.Na konci sampionat v karate je vyborny.
Showtime (2002)
Show time je dobra krima komedie.Mne se tento film libil.Davam 60 procent.Rad se k nemu nekdy vratim...De Niro a Murphy si zde dobre sekunduji.Show time vas chyti a nepusti.Murphy je zde docela vyrecny a to se mi libi a De Niro je dobry herec.
Ant-Man (2015)
Velmi dobry film.Takove scifi,kde se zachranuje svet.Ant Man ma sve klady a zapory a Paul Rudd zde hral dobre.Mne se tento film libi.Atypicky superhrdina je zde vyborny a film si zaslouzi 4/5 hvezd.Tento film je plny akce,kde nechybi napeti a souboje.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Serial,co proslavil ve svete Chucka Norrise.
Dva nosáči a rádio (1982)
Neni to spatne.Gagy docela dobre.Ustredni dvojice a hudba dobra.Davam 50 procent.Avsak Dva nosaci a video bylo lepsi.Tato komedie se vsak ztrati a neni tak popularni...V tomto filmu dva nosaci "kradou" a maji vlastni radiovou stanici.Davam 3 hvezdy hlavne za Mikea a Thoma.
Hercule Poirot (1989) (seriál)
David Suchet a jeho nejznamnejsi role.Solidni detektivni pribehy.Nebojim se dat 80 procent.Suchet a spol. se na tuto roli hodi.