Recenze (691)
Mizerové II (2003)
Bum, prásk, ratata.
Past (1999)
Čtvrtá je za Seana...
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Poslední díl to celé tak pěkně zesral, takže s odřenýma ušima za 3.
Když letí havran (1984)
Brrr... až mě z toho bolí zuby.
Menu (2022)
4/5 filmu jsou geniální. GENIÁLNÍ. Skoro se mi chce napsat postmoderní variace na Deset malých černoušků Agathy Chrí říznutá Velkou žranicí s prvky Krásky a zvířete a možná vztahu doktora Lectera s Clarice . No a pak tady máme pro úplnost poslední pětinu, možná jen 15 minut ... No dobrá, geniální to není. Skvěle se na to kouká, Anya je prostě nádherná, Ralph komplexní, celek působí trochu rozviklaně, s koncepcí bez ladu. Na první dobrou působí lépe než pod drobnohledem. I přesto jsem nesmírně za Menu rád. Jsem sice kritičtější, ale navrh přidávám čtvrtou hvězdu.
Miluj souseda svého (2014)
Objektivně to jsou spíš tři. Mohlo to být klidně o nějakých deset/patnáct minut kratší, bez několika žánrových "klišé". No, ale proti tomu stoji excelentní herectví snad úplně všech a za mě dobrá režie.
Sweet Girl (2021)
Kvalitní netflus, co cca 2/3 žánrově celkem šlape, aby se změnil na konci v pěknou picovinu.
Dunkerk (2017)
Vlastně mi to na Nolana celkem sedlo. Pokrýt narativ odosobnenymi postavami (funkcemi) mi v dnešní dobe přijde pro podobné téma zajímavá inovace, film o hrdinství bez hrdinů má mě wau. Celkový dojem mrví neschopnost pracovat s časem vyprávění a časem vypraveným. Flashbacky jsou samoučelná nolanovina a formát týden, den a hodina končí po oznámení... a samozřejmě trocha patosu k závěru :).
Cold Skin (2017)
Znovu milé překvapení, citlivě kruté i krutě citlivé, silné v tématu i ve zpracování. vycizelované existenční freska o hledání a nalézání... POMO zase cosik nepochopil.
Pekelná díra (2022)
Bavil jsem se dobře :D :D :D