Recenze (1 345)
Lupin - Série 2 (2021) (série)
Takova mila, svizna pohadka... 26/4/2024 65%
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
No musim uznat ze pan Coben umi zamotat hlavu. Prvni 3 dily jsem se v te hromade postav a pribehu ztracel, ale pak to zacalo do sebe zapadat, obcas zvrat az do uplneho rozuzleni... Jen hlavni hrdinku mela hrat lepsi herecka. Nebo alespon herecka.25/4/2024 64%
Luther: Pád z nebes (2023)
Jako atmosfera a kamera vyborny, zaporak taky solidni psychous, ale kdo proboha schvalil ten scenar? Luther je tu nesmrtelnej jasnozrivec, jedna nelogicnost strida druhou... Kde se behem par vterin vzali potapeci v neoprenu? Proc podchlazenyho, pobodanyho chlapa osetruji nekolik hodin ve vrtulniku misto aby ho okamzite odleteli predat do nemocnice? Atd, atd.... To si Luther a jeho fanousci nezaslouzili... Scenar tak pro bulharsko-rumunskou koprodukci s Lundgrenem v hlavni roli... 23/4/2024 62%
Šikmá plocha (2016)
Dokonaly minimalismus. Devet minut nervaku...
Náhradníci (2009)
Bruce jeste v plne sile ve vyborne sci-fi, ktery je bohuzel cim dal realnejsi. Bohuzel nic nenasvedcuje tomu, ze by se blizil ten stastnej restart... 23/4/2024 71%
Pawn Shop Chronicles: Historky ze zastavárny (2013)
To je teda ulet.... Ale super zabavnej. Navic skvele obsazenej... 22/4/2024 80%
Ďáblův uzel (2013)
To musi byt kruty tskhle prijit o dite a nikdy nevedet, jestli se treba s vrahem nepotkavam... drsnej pribeh... 21/4/2024 66%
Asterix dobývá Ameriku (1994)
Ani tento Asterix me nijak nenadchnul... Tak snad priste... 21/4/2024 62%
Trpaslík (2017) (seriál)
Takova Arabela pro dospele... Super scenar, obsazeni i hromada vazne dobrych foru... 21/4/2024 86%
Cesta draka (1972)
Samozrejme ze z dnesniho pohledu je ten film nuda a hromada klise... Ale ja ho pamatuju pred vice nez 30ti lety... a to jsme ho hltali s nadsenim. A co hlavne, ty neuveritelne souboje bez triku a efektu jsou super i dnes. Bruce i Chuck jsou proste legendy... 20/4/2024 71%