Recenze (127)
Bezdružice (2015) (seriál)
Další česká sračka. Nic víc k tomu nejde říct. Hodnocení 1%.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Z tohohle se musí každému udělat špatně. Hodnocení 1%.
Manituova bota (2001)
Znám pár parodií na některé filmy,které jsou povedené. Avšak žádná parodie se s touhle nemůže rovnat. Pro mě nejlepší parodie na film, co jsem kdy viděl. Hodnocení 89%.
Tohle je Sparta! (2008)
Naprostá hovadina, ale dobrá parodie. Hodnocení 50%.
Babovřesky 3 (2015)
Tohle byla poslední chyba mého života. Na takovou sračku se už nikdy nekouknu. NIKDY. Hodnocení 1%.
Babovřesky 2 (2014)
Já jsem takový debil, že jsem se na to vůbec koukal. Hodnocení 1%.
Babovřesky (2013)
Z tohoto filmu mi je hrozně špatně. Hodnocení 1%.
Rocky Balboa (2006)
Skvělý film. Starý Stallone to má pořád v sobě.Hodnocení 77%.
Rocky V (1990)
Po úžasné čtyřce jsem čekal stejný nářez, ale opět jsem dostal naprostou sračku, která je ještě horší než trojka. Nechápu proč je jeden díl skvělý a druhý stojí za hovno jako zrovna tento. Opravdu obrovské zklamání. .
Rocky IV (1985)
Po tragické trojce jsem od tohoto filmu moc nečekal. No a dostal jsem naprosto úžasný díl který je sice horší než jednička ale mnohem lepší než dvojka a trojka. Jsem za tento díl hodně rád, hodně se povedl. Skvělá práce. Hodnocení 86%.