Recenze (157)
Dívka v mlze (2017)
Velice dobrý film. Já si naopak táhlejší atmosféru chválím. Mám ráda i seriály, kde se celou dobu řeší jeden případ. Herecké obsazení sedělo, dokázala jsem každému jeho osobnost uvěřit, a rozuzlení také překvapilo. 4,5*
Noc plná zázraků 2 (2015)
Málokdy se povede navázat dobrým pokračováním na první díly. Ale tady je ta výjimka, kdy všechno do sebe zapadlo, a byl to opět krásný vánoční zážitek. :)
Kimi no na wa. (2016)
Nevím co napsat, protože mi dochází slova. Střídání potutelných úsměvů, smíchu ale i dojetí a slz, to je přesně vyjádření prožitku tohoto nádherného díla. Klaním se. :)
Hvězdný prach (2007)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek. Nezáleží na věku, tahle pohádka dokáže okouzlit každého. :)
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
Ty dvě hvězdičky jsou především za první řadu.
Thirteen (2016) (seriál)
Zatím netuším, co od seriálu čekat. Druhý díl po tom úvodním celkem zmátl, jsem zvědavá, jak nakonec budu hodnotit.
Pro lásku k Nancy (1994) (TV film)
Film zachycující příběh dívky, která hraje ve filmu samu sebe. Kvůli tomu byl film točen od konce, protože během filmu se léčila, a tak jako poslední scény se točily začátek filmu, kde vypadá zdravěji.
The Fundamentals of Caring (2016)
"Nemůžu se starat o druhého, když jsem se ještě nepostaral o sebe." Film nabízí pohled na každodenní život z několika pohledů, a s příjemným humorem.
To the Bone (2017)
Na tento film jsem se moc těšila, a vůbec nezklamal. Keanu Reevese bych jako doktora brala.
Komunismus: historie jedné iluze (2006) (seriál)
Jeden z nejkvalitnějších dokumentů o komunismu. Polemizuji mezi 4* a 5*.