Recenze (232)
Králíček Petr (2018)
Jednoduché, ale úžasně vtipné a pobaví. :)
Úžasňákovi 2 (2018)
Již to nějak postrádalo nabitou atmosféru a jako v prvním dílu. Hlavní "záporák" byl poněkud nemasný, neslaný, zkrátka absolutní opak Syndromu z jedničky, alespoň základní myšlenka, to jest "make superheroes legal again" byla zachována. Možná své hodnocení změním k lepšímu, pakliže se na to někdy ještě jednou podívám. Ani famózní Samuel L. Jackson mé zklamání nezachránil.
Klér (2018)
Siedem gwiazdek dałbym tutaj na csfd, może dałbym i dodatkowe dwa stopami, ale nie mam wyćwiczonych do chuja karmazyna.
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Magnificentní, úžasný, strhující seriál z prostředí poválečného Německa. Takzvaná Goldene Zwanziger atmosféra tehdejšího Berlínu je zde propracovaná na jedničku. Není zde jediná postava, která by během šestnácti episod nějak překážela, či naopak dostávala málo prostoru. Tento seriál si člověk s vervou do detektivek prostě zamiluje! Pro mě zdaleka nejlepší počin z dílny německých seriálů. No a Liv Lisa Fries (Charlotte) je zjevení z nebe. :)
Tenkrát v ráji (2016)
Díky Bohu za Budaře.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
"Střídání stráží" ve formě totální omlazení herců vyšlo Johnsonovi na jedničku. Dějová linie, bitvy, herci a celkový dojem si nezaslouží nic jiného než pět hvězdiček (divím se, že osmička je všudypřítomně osočovaná ze strany českých fanoušků, v zahraničí to je tomu úplně jinak, viz. rieviews z "TheGuardian". Ono vlastně ani za Kylo Rena, Finna a Rey jiné hodnocení dát nejde! ;)
Lajna - Únos (2017) (epizoda)
V porovnání s Vyšehradem se nejedná o trapnou slátaninu, nýbrž o svižný dvacetiminutový seriál s neskutečným Langmajerem. :)
Psí poslání (2017)
"Teda, to muselo dát příšernou práci vymyslet tak sladký příběh. Přitom taková blbost, co?"
Akta X - Úvod (1993) (epizoda)
První díl mě malinko zklamal v tom, že se prakticky nic nedozvíme o životě sličné agentky Scullyové předtím než nastoupila do práce s Mulderem a dostala první případ, jenž byl zároveň křest ohněm. Lesní zápletka byla nicméně vynikající a já se těším na další blízká setkání "třetího druhu". :)
Velká oříšková loupež 2 (2017)
Proč se musí dělat pokračování něčeho, co už dávno volalo po zakopání hluboko do země. Krysí zápletka byla naprosto zbytečná a hlavní postavy nikterak sympatické. Animák, který vůbec neměl spatřit světlo - stejně jako první díl.