Recenze (216)
MacGyver (1985) (seriál)
Jednoznačně můj nejoblíbenější seriál, ale pět hvězdiček dát bohužel nemohu :]
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Aspoň že bylo na co koukat...
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
"Hlaváčku, jen jednou o mně napsali v novinách... A místo Trachta napsali Trochta" =)
Discopříběh (1987)
Na hodnocení tohoto filmu bych doporučil mírný nadhled, tímto snímkem se dá podle mě velmi dobře bavit, když se přenesete přes ten "vrcholný nevkus"... Viděl jsem ho po dlouhé době a musím uznat, že se ve mně něco pohnulo. A ty písničky jsou ve své podstatě velmi zábavné...
Kameňák (2003)
Toto není film, to je produkt... A špatný.
Záskok (1994)
you know...? for drinks!