Recenze (44)
Dredd (2012)
Skvělý cyberpunk
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Do you bleeeed??? Iam bleeding..wow to byla super sracka.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Nic lepšího jsem v rámci žánru, neviděl už roky.
Halo (2022) (seriál)
Serial je super, fajn pribeh, za me super lokace a efekty, ale do prdele, ta dementi, urvana, zkurvena sikmoocka.. kazda scena s ni, je utrpeni, moc sem si pral, aby uz ji nekdo urizl hlavu. Za sceny s ni davam 1*
Top Gun: Maverick (2022)
Moc, pekny, uzasny letectvi, patos nepretekl, bylo ho akorat. Pecka 4,5*
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Totalni hovno, plakal jsem nad zprznenim Tolkiena.
Kiddy Grade (2002) (seriál)
Tady jsem to musel zvysit na 5, chtel bych to videt znova
Město Ember (2008)
Uplně o ničem, napad v jadru dobrý, efekty hnus, herci hrozny, uplne me sere, ze jsem se na to koukal.
Duna (2021)
Ani jsem to nedokoukal, knizky mam precteny a puvodni film byl super, ale tohle je sragora. Akorat herecke vykony jsou fajn.
Eternals (2021)
K tomuto nemam slov, vazne je to ten samy marvel co nam dal civil war, strange jednotku atd? Asi ne.