Recenze (354)
Světlo mezi oceány (2016)
tak jako jo, ale uz se na to podruhe nepodivam
Jason Bourne (2016)
Ludluma čtu ráda a Greengrass to s Bournem nádherně umí. Akce, akce, akce a na konci ještě trochu akce. Žádné zbytečné zdržování s romantikou, jen ty flashbacky s otcem byly trochu divné, jako by se nám to muselo opakovat víckrát, protože jsme retardovaní.
Bourneův odkaz (2012)
Bourne bez Bournea vyšel parádně. Akce dostatek, příběh slušný a pohled na Jeremyho koupajícího se v ledovém jezeře byl opravdu pěkný začátek :). Doufám, že bude další díl, který někam posune příběh agentky Pamely Landyové.
Bourneovo ultimátum (2007)
Opět parádní biják, jen pro mě by tam mohlo být trošku míň akce a víc keců. Bourne jako obvykle bezchybný.
Bournův mýtus (2004)
Bourne je výborný jak v románu tak ve filmu. Matt je tady opět skvělý a já jdu hned na další díl :)
Než přišla bouře (2018)
Bezvadný film, vše je naprosto uvěřitelné, žádné nadlidské výkony, jen prostě velká touha přežít, umění neztratit se a poradit si s čímkoliv. Respekt.
V cizí kůži (2011)
Úsměvná komedie o záměně těl a duší. Herci výborně vybraní. Dávám hvězdu navíc za casting.
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Skvělý animák, na který se určitě podívám znova a znova a znova :)
Ten třetí (2013)
Herci dobří, ale to, co hráli, mě vůbec nezaujalo. Bylo to takové od ničeho k ničemu. Všichni se děsně trápili, jeden by si z toho hodil mašli. A konec? Mohl by sem někdo hodit vysvětlivky?
Doktor na moři (1955)
Půvabné, zcela odpovídající době, jen BB mě překvapila, nemohla jsem ji poznat. Asi že ještě nešpulila roztomile pusu.