Recenze (804)
Život brouka (1998)
(7/10). Tady se pokládaly základy Pixaru.. Studia, které miluju celým svým srdcem pro jeho obrovskou originalitu a celkový přesah.. Tady se opět předvedli.. Cápci jedni ušatí.. Nebylo to nejlepší představení, ale i tak to kvalitou přesahuje ostatní animáky.. Na tu dobu mi ta animace naprosto vyrazila dech.. Krásný film, který si po nějakém čase zase rád pustím..
Cesta do fantazie (2001)
(9/10). Tak takovou pohádku jsem ještě neviděl.. Hlubokou, originální a s obrovským srdcem.. A ta úžasná a něžná hudba.. No prostě FANTAZIE. V dnešní době už se tohle moc nevidí.. Zmínil bych loňské I Lost my Body.. To bych si dovolil s Fantazií srovnávat..
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
(7.5/10). Toy Story vždycky byla a bude moje srdcovka.. Na tom jsem vyrůstal. Tady jsem se bohužel přistihl, že jsem byl myšlenkami jinde. Už to nemělo prostě tu jiskru jako předchozí díly, ale rozhodně nejde o žádné zklamání.. To ani v nejmenším.. Bylo tam plno krásných momentů, které byly nad rámec animáků.. Simply Pixar ❤️
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
(8.5/10). Po mnoha směrech naprosto dokonalá trilogie, která se zde skvěle uzavírá. Nechybí opět mnoho revolučních nápadů.. Pixar nám zde ukazuje, kdo je králem animace a zásah na emoce.. Výborné zakončení, které bych klidně bral a smířil se s tím, že Toy Story už další nebude.. Naštěstí v roce 2019 přišel další díl.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
(9/10). Druhý díl jde ve stopách toho prvního.. Má duši, drive a zaručeně pobaví malé i dospělé.. Pixar je prostě jinde.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
(9/10). Pohádky od Pixaru mají prostě a jednoduše duši. První díl Toy Story to skvěle dokazuje a celé rozjíždí. Rozhazuje sítě s Easter eggama a vy se můžete jenom těšit z toho, že Luxo balónek nebo Pizza Planet auto je na obrazovce takový kus stopáže. Miluju.
Tajný život mazlíčků 2 (2019)
(5/10). Druhý díl už nemá takovou jiskru jako díl první.. Ale pořád se nejedná o žádnou katastrofu.. Snížek je rozkošný.. Bohužel ruský rádoby padouch stojí za starou belu.
Tajný život mazlíčků (2016)
(6,5/10). Příjemný film u kterého se celá rodina bude skvěle bavit. Navíc ty zvířátka jsou brutálně roztomilá a film si drží úctyhodné tempo po celou dobu stopáže. O žádné revoluční dílo nejde, ale na dvojku se kouknu.
Zázračná planeta - Pouště (2006) (epizoda)
Je až neuvěřitelné co všechno naše planeta nabízí.. Bylo mi dost líto zvířat, které se musí potýkat s nebezpečím, které na ně v poušti čeká.. Zároveň jsem rád, že žiju tam, kde žiju.. Nedovedu si představit co bych udělal kdyby na mě letěl oblak sarančat.
Dokud nás vražda nerozdělí (2020)
(7.5/10). Musím říct, že jsem nečekal, že se budu takto bavit. Ústřední dvojice měla mezi sebou skvělou chemii. Tempo bylo rychlé a děj rychle odsýpal. Bylo tam dost nevyužitého potenciálu co se týče bratrstva, ale to chápu.. Za mě velká spokojenost.