Recenze (71)
Zlo si umí počkat (2023)
Príjemne svieži horor kde od začiatku do konca som nemal páru o čo ide a ako sa dej vyvinie čo u hororov býva najpredvídateľnejšie - kto prežije kto zomrie a kedyPríjemné prekvapenie za mňa po dlhšej dobe hororových trapární a suchôt
Ruiny (2008)
Príjemné prostredie so sympatickým hereckým obsadením na tajomnom miestePostupne gradujúcim napätím a dobrým gorestrašidelné scény tu veľmi nie sú , a ....úprimne povedané pri tak sprostom "vrahovi" to ani nejdeTo mi celkom pokazilo mienku lebo som očakával niečo lepšie ako vyvrcholenie Každopádne ide inak o veľmi sympatický počin
Zhasni a zemřeš (2016)
Blikajúce žiarovky ,tma - niečo sa stane Kde je moment prekvapenia? No presne,nikde.... Priemer až podpriemer ,neviem ako sa to mohlo dostať nad 60%
Demonik (2021)
Klady a zápory filmu... Klady - Malo to koniec (A dúfajme bez pokračovaní),myšlienka s virtuálnou realitou nebola zlá a javilo sa mi to originálne (bohužiaľ to tak neskončilo) Zápory - Otrepaný príbeh a dej len jemne v inom kabáte,atmosféra dosť biedna a rovnako aj gore
Thor (2011)
Neviem si pomôcť ale toto bolo tak nudné že až.... Síce žiarlivosť brata na brata a boj ktorý nakoniec skončil za pekné slová je dojímavý ale vo mne ako divákovi to nechalo pachuť a otázku o čom to vlastne bolo.... Hlavne tá jeho partička lokajov (priateľov na život a na smrť) bola dobrá na uspatie plačúceho dieťaťa Romanca niekoľkotisícročného úchyláka Thora s Jane je tiež riadne pedo ,no mimo toho to malo aspoň ako takú myšlienku (možno) romantického filmu než superhíra z nebies To že v Asgarde sa objaví černoch je taktiež chuťovečka nad ktorou sa zdravému rozum pozastaví ale čo už..... Každopádne asi najslabší film zo Série Marvelu (Dostal som sa po Dr.Stangre in Multiverse of Madness)
Moloch (2022)
Napätie a aj vyrozprávanie príbehu než sa poriadne zistí o čo ide je veľmi dobré a takmer dokonca som nemal páru čo vlastne očakávať.... No veľmi pomalý dej taktiež nie je zrovna to pravé a ani tých vrážd tam toľko nebolo No Moloch mi spravil radosť
Ouija (2014)
V momente keď som čakal iba "napätie" aby sa nezabudlo že pozerám horor - prišlo iba "Bububu" V momente kde som čakal smrť niekoho prišla smrť.... Takže predvídateľné=slabý horor Ale môžem pokračovať - postavy ako cez kopirák z iných hororov - niekto odvážny další čo sa bojí všetkého a zomrie ako prvý .... Príbeh absurdne blbý a nudný a tieto duchárske kraviny sú už toľkokrát omleté že to ani nemá čo priniesť poriadne Bohužiaľ ale strávený čas som mohol investovať do stránkovania nejakého leporela ,toto je slabotka
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Začiatok sa vyvíjal fajn i keď miestami to už bol nuda ako fras No čím ďalej tým bolo jasnejšie že tento diel bude nuda bez nejakého dobrého súboja či logiky Svet div sa je to tak a hodnotenia sú perfektne trefné Rey je dosť slabučká ,nevýrazná neempatická ,Hayden Christensen bol kritizovaný za výkony no émocie puberťáka zahral dobre Od tejto mátohy som ale nič extra nedostal čo by mi imponovalo Potešil ako tak výkon Drivera ,no asi najviac to ťahala pôvodná zostava a ich menšie role a nakoľko tam veľmi Han Solo či Luke neboli tak hodnotenie je aké je ... zamňa nuda a dosť slabé ukončenie
Horizont události (1997)
Niektoré scény mi pripomínali Hellrisera,škoda že ich nebolo viac V zásade ide o podarený horor,ktorý ale mohol byť viac napätí Prvky gore-hororu tu sú ale dej je dosť hlúpy na môj vkus ,dal by som skôr prednosť niečomu na štýl votrelca
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Asi takto,pubertálny Spiderman s pubertálnymi kamarátmi ktorý chcú zasunuť.... Celé je to postavené tak na divokom príbehu kde nie všetkému ide veriť,o blbých rozhodnutiach a vydarenom Jake Gyllenhaalovi Mladý spiderman ale nemá na Maguireho,od priblblej povahy až po blbé rozhodnutia mi príde viac nesympatický