Recenze (847)
Muž jménem Otto (2022)
Podivíni v podání Toma Hankse jsou prostě pokaždé skvělí.
Docent - Preso s mlíčkem (2023) (epizoda)
Tak nám ten zmatek hezky pokračuje. Řve Vetchý, řve Ramba a mezitím vším se potácí Trojan s Dvojčaty coby užitečnými idioty.
Buchty po ránu (2023) (pořad)
Asi jsme jako národ málo prostorově výrazní. Tak proč to nepodpořit.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Všechno vylejt, nepřišly gumičky. Prostě zmar. Podivná gay love story rozsekala díl na cucky. V blízké prodejně asi bylo vína dostatek, odkud ale kluci fousatý brali po celá ta dlouhá léta elektřinu?
The Last of Us - Nakažení (2023) (epizoda)
Ne, že by se jeden od sledování druhého dílu nemohl odtrhnout, ale přece jenom se něco děje.
Bakaláři - Korálky (1973) (epizoda)
Popelka naruby zaujme snad jen jako vzpomínka na hodiny strávené v tanečních.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Naprostá mizérie s vykradeným dějem, kdy nevíte, jestli všechno není pouhá parodie. Každý z herců jakoby vypadnul z jiného příběhu a společně jim to prostě nejde.
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Očekávání jsou velká, první díl je ale naplnil jen zčásti.
Všechnopárty (2005) (pořad)
Kvalita jednotlivých dílů je přímo úměrná inteligenci pozvaných hostů a jejich schopnosti komunikovat.
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
Scény s místním četníkem v závěru 3. dílu byly tím nejlepším z celé série.