Recenze (65)
Pomsta (2017)
To je tak absolutní odpad, že tomu musím dát tři hvězdičky. Víc přitažený survival film jsem snad ještě neviděl.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Dobré efekty, to je asi tak všechno. Celý ten zbytek nemá hlavu ani patu. Mozek doporučuji vypnout, než zmáčknete play.
Gantz: O (2016)
O jednu hvězdičku méně kvůli té patetické slaďárně cca ve třech čtvrtinách filmu. Jinak celkem dobrý popcorn, u kterého je nejlepší odložit mozek před vstupem do kinosálu.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Nudné, zdlouhavé, ukecané... nestálo mi to ani za dokoukáni.
Trestanec (2017)
Pomalé tempo vyprávění servíruje syrový pohled na americký vězeňský systém a naivní představu o tom, jak se z blbého obchodníčka stane gangster.
Coin Heist (2017)
Film udrží pozornost, ale je to spíš o teenagerských vztazích než o loupeži mincí. Ta tu hraje druhé housle. Co mě ale na podobných filmech štve nejvíc je, že nakousnou spoustu zajímavých dějových linek, ale zpracují nakonec tu nejnudnější z nich.
Mimozemská invaze (2017)
Hrozná břečka, aneb jak nízko dokáže klesnou Wesley Snipes. Herecké výkony nulové, masky groteskní, speciální efekty jakž takž. A příběhově prostě hrůza. Jakékoliv akce mají nulové konsekvence, nakonec jsou všichni kamarádi, všichni obživnou a druhý díl ala parodie na X-Meny má připravené podhoubí.
Before I Fall (2017)
Tenhle ten námět opakující se časové smyčky já prostě žeru. Povedlo se to v Na hromnice o den více, povedlo se to v Edge of Tomorrow, povedlo se to v Star Gate Window of Opportunity a povedlo se to i tady. Další film, na který se rád podívám znova.
Mumie (2017)
Další zbytečný remake. Předchozí Mumie s Weiszovou a Fraserem byly lepší. Dokonce i ten třetí díl. Tady jsem si kolikrát připadal, že nikdo neví jestli se ten film bere vážně nebo ne...
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Dětinská blbina. Dodíváno pouze z povinnosti a trochu i z nostalgie. Na to jak se to prezentovalo, tak ani efekty nebyly nic extra. Prostě velice podprůměrné Béčko.