Recenze (891)
Arrow (2012) (seriál)
Čím více dílů první série jsem viděl, tím více to mám rád. Dokonce jsem zvýšil svoje hodnocení, což se mi už dlouho u seriálu nestalo. Zajímavé sociální téma, nečekaně dobří herci a hodně akčnosti. Uvidíme jak dlouho vydrží nastolené tempo po první sérii.
Rychle a zběsile 7 (2015)
Již dávno to není o autech a tuningu. Pár scén se povedlo, ale jinak to bylo celé přitažené a uši. Hlavní problém je, že třeba v Bondovi jsem různé nerealistické scény schopen přijmout, ale tady ne. Jako proskakování autem skrz mrakodrapy, či totální klišé s busem, ze kterého se Paul dostane, když napůl visí z útesy. No prostě ne, mě se tohle nelíbí, spíš sem to dokoukal z povinnosti, abych věděl jak to tedy dopadne, než že bych se nějak extra bavil.
Interstellar (2014)
Fascinující vesmírná jízda...temná jízda, ale s dobrým koncem. Jeden z nejlepších filmů vůbec. V kině na mě působil úplně démonicky a vrýval se mi pod kůži.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Nuda, bez štávy, bez hudby ... tohle se snad ani jako samostatný film pouštět nemělo. Možná v seriálu by to člověk přetrpěl. Ale musím říct, že Hunger games těží ze skvělého nápadu, ale čím dál více mě to přesvědčuje, že kvalita zpracování je hrozná.
Interview (2014)
Docela zajímavé, ale chvílema mě film prostě nebavil tak moc a vůbec mě nevtáhnul do děje. Ale kdybych to neviděl, tak bych litoval.
Fargo (2014) (seriál)
Dost podobné pocity jako v Dexterových začátcích, pak už si na tu jinakost a neurvalost člověk zvykne. Freeman opět geniální. I like this guy!!!
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Bylo to epické...pár detailů mi tam vadilo, ale co. Moje oblíbené Středozem znovu ožila a já si plnými doušky užíval. Bude mi chybět čekání na něco nového. Ale co můžu všem doporučit, tak to je přečíst si všechny knížky od Tolkiena. Tak mě napadá...co zfilmovat Silmarillion? :-)
Strážci Galaxie (2014)
Příjemné překvapení. Opravdu odlehčené sci-fi, kdy vám ani nepřijde, že už zase někdo zachraňuje něčí svět. Zajímavé postavy bez nějakých velkých jmen. Prostě takové horší ale za to vtipné hvězdné války.
John Wick (2014)
Keanu Reeves is back !!! Parádní jízda v prosvětleném New Yorku.
Osvícení (1980)
Tohle je žánr sám pro sebe...prostě psycho!!! Hodně dlouho mi netrvalo než sem si na první shlédnutí našel chuť, ale stálo to za to. Všechno zapadalo do sebe. A s Jackem bych na pivko nešel i kdyby mě prosil :-)