Recenze (834)
Oko (2008)
Škoda slov. Tohle nemělo bejt natočený.
Ricky Bobby: Nejrychlejší jezdec (2006)
Náhulová komedie s fakt megapovedeným obsazením. Musím říct, že jsem se fakt smál a to hlavně, když se tam zrovna objevil Cohen nebo Gary Cole.
Jumper (2008)
Jenom málokdy se mi stane, že bych šel do bijáku s očekáváním a při vracení se z něj si řekl "No ty vole, to bylo divný.". Začátek filmu je fajn a nese se na takový cool pohodový vlně a líbil se mi. Pak se ale začne děj nepochopitelně kombinovat a hlavní hrdina dělá nesmyslný tahy. Po scénáristický stránce je to naprosto nezvládnutý, efekty to má sice fajn, ale ve většina akčních scén je tu nedotaženejch a taky mě při nich často rušila špatná práce s kamerou, navíc polovina skákání v tomhle filmu je jenom vysloveně jen na efekt. Herecky stěží průměr, Christensen je neuvěřitelně prkennej, i když je to rozhodně lepší volba než původně zamýšlenej Eminem (toho bych v tom kině asi vypískal :)), na Rachel Bilson se sice pěkně kouká, ale její prkennost taky nezná mezí. Samuel L. Jackson je tradičně dobrej, ale doplatil na dementně napsanou postavu Paladina (lol) a na fakt zlej sestřih. Jediným hereckým kladem filmu jednoznačně zůstává Jamie Bell, kterýmu se jako jedinýmu dalo v tom filmu fandit. Celkově je Jumper docela píčovina......ale koukat se na něj dá. A co se týče pokračování, nebránil bych se, ale jenom pokud by se víc propracoval scénář a dostal ho pod ruku zkušenější režisér.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Pětihvězdičková řežba. Snad víc už dodávat k ohryzkytrhajícímu Rambovi nemusím. :)
Vertical Limit (2000)
Nemám rád hory, nemám rád zimu a ani moc nemusím O'Donnella. Ale přesto se mi tenhle film líbil. Efekty byly fajn, když to mělo bejt napínavý, tak jsem fakt napjetej byl a všichni herci taky hráli fajn. Zejtra si na tenhle film sice ani nevzpomenu, ale to nic nemění na tom, že jsem se docela dobře bavil. Celkově je to zábava tak na tři a půl hvězdy, ale přikloním se ke čtyřem, hlavně proto, že Scott Glenn mi v tomhle filmu strašně připomínal Iggyho Popa. :)
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
"Jmenuju se Nick Sekáč - Magor." Tenhle film mě vždycky dostane. Hromada vtipnejch scének a skvělej Nielsen.
Holka jako lusk (2001)
Cože, 55%? Vždyť je to naprosto super teenagerovská komedie! Fakt na odreagování jednoznačná záležitost, která je hodně vtipná a zároveň nečerpá z fekálního humoru (většinou). Zápletka filmu je celkem milá, docela průhledná, ale tak to u těhle filmů bývá. Co ale musím vyzdvihnou je, že se celkem neznámýmu režisérovi dobře daří zkloubit 3 žánry (teen komedii, romantiku a muzikál) aniž by to působilo trapně. Takže kdybyste náhodou o tenhle film někde v telce zakopli, zkuste se ně něj juknout a myslim, že nebudete litovat.
Drákuloviny (1995)
Trapná oplzlost, která mě dokáže ledatak znechutit, už proto, že tam hraje ten dement McNicol.
Plán 9 (1959)
V novinách jsem se dočetl, že je Edward D. Wood Jr. je považovanej na nejhoršího režiséra všech dob, tak jsem si tohle nemohl nechat ujít. Ani na minutu jsem nečekal, že by mě to mohlo pobavit, takže o nějakým zklamání u mě nemůže bejt řeč. Technická stránka je k smíchu, dialogy demetní. Co víc si přát? :D A fakt mě zaráží, že někdo s naprostou vážností dá tomuhle 5*. Mno jo, fajnšmekři.
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
No je to bomba a podle mě stejně skvělý jako samotnej seriál. Místama tomu sice docházel dech a jedna pasáž mi ve filmu dost vadila, to ale nic nemění na celkovým dojmu, kterej je skvělej.