Recenze (451)
LOL (2012)
"Vlastně jsme si s mámou dost podobný." Fakt?! :) Nebyl to až takovej průser jako jsem čekala. 60 %
Pavučina snů (2003)
Já mám Kinga moc ráda. Zfilmování jeho knih dopadá někdy dobře, někdy špatně. V tomhle případě nemohu soudit, jelikož jsem knížku nečetla. Ale nemůžu se zbavit pocitu, že tam toho bylo strašně moc a bylo to strašně překombinovaný. Myslim, že by z toho šly udělat dva uplně samostatný filmy. Jeden o kamarádech z dětství, který dostanou super schopnosti a druhej o napadení země eMZákama, který se snaží zabít magorskej Freeman. Všechno dohromady je to prostě moc!! Ale uplně špatný to taky nebylo. 60 %
Muži v naději (2011)
"Těhotná? Tak to nejseš v průšvihu, ale v prdeli, kamaráde! - Dik za rozbor" :D 70 %
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Osobně české filmy moc nevyhledávám. Dnes sem po nějakém po dlouhé době dobrovolně zatoužila... a... zase si dám na pár měsíců klid! Několik hezkých momentů bych našla (např. vysypávání popela), ale celkově na tom nebylo nic zvláštního, vtipné to taky moc nebylo (a ta dramatická linka to zabila úplně)... no příště to snad bude lepší. 45 %
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Původně jsem neměla vůbec v plánu se na to dívat. Kvůli tomu, abych si nezkazila chuť po skvělý trojce. Ale dneska sem jednoduše měla náladu na něco hodně akčního a bojovýho a vzpomněla si na tohle. Arénovka je to fajn, ale podle očekávání na "Vykoupení" to prostě nemá. Boyka mi je tak nějak sympatičtější jako klaďas než takovej zm*d, kterýho hrál tu. 65 %
Projekt X (2012)
Jóóóóó, tak tyhle týpci to fakt dotáhli na vyšší level... 65 %
Opoparchant (2001)
Já bych ten odpad! klidně dala, ale nemůžu. Prostě nemůžu dát odpad něčemu, co mě (ač asi tak na 3 minuty z dvaadevadesáti) tak luxusně pobavilo. A co že to bylo? "Lovci orgánů" a Chris Kattan jako gymnasta :D 20 %.
Lidská stonožka 2 (2011)
Uuuúúúú.... U jedničky sem tuším psala něco ve smyslu, že doktor H. má zjev prvotřídního úchyla. To jsem ovšem ještě neviděla tohle. Tento "PAN DOKTOR"... to se nedá popsat, prostě musíte vidět. Ale pokud Vám první díl přišel nechutný, tak se na dvojku rozhodně nedívejte!! Tohle už bych zařadila někam do perverzně-fekálního-hororu, a to opravdu není pro každého. Vlastně tohle už neni ani pro mě, já si tim jen dokazuju, že to zvládnu, že to vydržim... Teď mě napadá, že ani jeden z filmů neměl vlastně konec a mám takové tušení, že příjde trojka. 40 %
Plivu na váš hrob (2010)
Go girl go!!! Je to nechutný, brutální, hnusný... ale je možný jí nefandit?! Hlavně v případě toho z*******ho šerifa... 70 %
Lidská stonožka (2009)
Magóóóór!! Dieter Laser je skutečně úchylák par excellence! Brrr.... ještě teď mě mrazí. Podle názvu mi bylo víceméně jasné, o co půjde... jen mi tak trochu nedošlo, že to "propojení" bude až takhle bizarní. Když Dr. Heiter vysvětloval jak bude probíhat operace, tak se mi při tom dost křivila tvář a měla jsem opravdu chuť to utnout. Jenže pak sem si řekla, že nejsem žádná sra*ka (a filmy prostě nevypínám!) a nezbývalo mi, než se modlit, aby operace byla co nejméně detailní. No dala jsem to a už asi nikdy víc... a jestli někdy spatřím druhé pokračování si taky nejsem uplně jistá. 40 %