Recenze (44)
Chataři ze Švihova (2024) (seriál)
Byla to prdel :D
Out of Darkness (2022)
Škoda závěru, ten se mi moc nelíbil. Ale do té doby audiovizuální pecka.
Before I Disappear (2014)
Uuuu naprostá lahůdka. Jakto že jsem na to narazil až teď :)
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Asterix a Obelix opět ve skvělé formě. Já se bavil a hodně nasmál, co víc od bláznivé komedie chtít :)
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Po slabé 3ce a 4ce návrat ke kořenům. Fargo jak ho máme rádi, závěr naprostá lahůdka.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Jednička byla super a rád se podívám znovu. Bohužel dvojka je úplná tragédie, která mě vůbec nebavila :(
Insidious (2010)
Já Vám nevím, jak to může mít takové hodnocení? Strašidelné to moc nebylo a ze všeho nejhorší byl hlavní záporák. Ten jak se objevil v celé své kráse tak mi bylo úplně trapně, myslel jsem že koukám na nějakou parodii :(
Buď chlap! (2023)
Medvěd super, Tatry krásné, ale film hrozný. Super námět, ze kterého se dala udělat skvělá komedie. Bohužel je to celé trapné, smysl nedávající a naprosto postrádající humor :(
Hodina vlka (2019)
Uživatel choze „Ten obsah filmu tady je dobrej bizár“ To fakt stojí za přečtení, masakr. A vlastně už se ani nemusíte dívat na film :)
Naprostý zabiják (2023)
Bral jsem to jako komedii a bavil se skvěle :)