Recenze (975)
Jedlíci aneb Sto kilo lásky (2013)
Člověk to sleduje a pořád dokola přemýšlí, zda-li je to profesionální film, nebo totálně amatérský bez pořádné produkce. Kvalitou podobná díla vídám u studentů, kteří svá kamerová cvičení točí pouze z donucení. Asi k tomu není co dál dodávat. Nezachraňuje to ani plejáda českých herců.
Muži v naději (2011)
Jiří Vejdělek by neměl ve své tvorbě ustat. Dokázal, že dobrou komedii, notabene romantickou, lze natočit i u nás a přitom stačí zcela obyčejný příběh.
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Hororová komedie nabitá temnou atmosférou. Ideálně sledovat v zimním večeru, v dece a s horkou čokoládou. Snad první film s krampusem, který se povedl. V samotném finále ale krampus působí jenom jako filmová maska a celé to nějak ztrácí na efektivitě.
Fimfárum 2 (2006)
Mnohem zdařilejší než první díl. Každá vyprávěná pohádka má své kouzlo, kterým svůj příběh odvypráví. Za ryze českou pohádku potom považuji Palečka, který mi v mnohém evokuje klasické české pohádky.
Gravitace (2013)
Sci-fi film, který se odehrává v reálném prostředí, bez jakýchkoliv příkras a pozlátek. Samotný závěr možná sice až moc přetažený za vlásky, ale přesto všechno sedíte a nedutáte, protože ty dlouhé poletující záběry kolem astronautů vás zkrátka vcucnou do dění.