Recenze (1 909)
Kmotr III (1990)
Zrovna sleduji po dočtení prvního dílu Kmotra v originále v angličtině všechny tři zfilmované díly. Nechápu ten humbuk okolo, protože je to i přes skvělý příběh a výborně zachycenou dobovou atmosféru dosti zdlouhavé a nudné. Na toto téma jsou mnohem lepší filmy a akčnější.
Kmotr II (1974)
Teď jsem po třetí dočetl knihu Kmotr 1, tentokrát ale v angličtině pro větší zážitek. Originál je vždy lepší. Kniha naprosto výborná, ikdyž jsou z prostředí mafie lepší knihy i filmy, ale další pokračování od Maria Puza jsem nečetl, jen viděl zfilmované další dva díly, které se mi zdají mnohem slabší než klasická jednička. Netvrdím, že je to špatný film, jsou tam skvělé herecké výkony a výborně zachycená dobová atmosféra, ale zas taková pecka to není na plný počet.
Rendezvous with Rama (2003) (studentský film)
Má nejoblíbenější sci-fi kniha, pokud se to povede dobře zfilmovat, tak to bude nejlepší sci-fi film všech dob a asi dlouho překonán nebude. Jsem vděčný i za takovou mini animaci.
Spider-Man 2 (2004)
O něco lepší než jednička, ale naprosto stejná blbost, jako i ostatní podobné filmy tohohle typu.
Spider-Man (2002)
První díl stačil, do kina bych na něco podobného nešel, ostatní vidět nepotřebuji. Spidermani, Supermani, X-mani atd, pro přiblblé americké publikum a už nejen pro ně. Děsně nesympatický hlavní hrdina . Raději než komiksy dám přednost animákům.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Ikdyž jsem věděl, že to bude neskutečná kravina už podle názvu a nikdy to nechtěl vidět, přesto ze zvědavosti jsem cca 10 min v tv zhlédl a to mi stačilo. ODPAD!!!!
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Z dnešního pohledu odpad, ale i tenkrát mě Indy a celá jeho přiblblá série nijak nepřirostla k srdci. Nesnáším podobné filmy komiksových hrdinů.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
To mě hlava nebere.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Jeden z filmů, který rychle zestárl. Už v době vzniku mě film moc nenadchl a další pokračování jakbysmet, jen v té době jsem tyto filmy žral kvůli efektům.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Pro mne snad nejlepší epizoda v celé sérii, ale i tak by si zasloužila odpad. Světelné meče a spousta hloupých nudných keců už mě lezou krkem.