Recenze (1 904)
Zkažená mládež (2007)
Trochu hůře zpracované , ale film stojí za podívání. Dobře jim tak hajzlům, zasloužili si to .
Oddělen (2011)
Svou podstatou a hloubkou si tento film zaslouží plný počet, ale je to divně natočené a mohlo to být ještě lepší. Přesto jsem se ani trochu nenudil. Nezávidím práci učitelů, učitel musí být i dobrý psycholog a mít dost pevné nervy.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Velké zklamání. Hned v úvodních minutách jsem věděl, že celý film bude spíš pro puberťáky. Přes spoustu překombinovaných efektů pomalu není co vidět. Děj naprosto o ničem. Pár momentů dobrých, ale celkový dojem z filmu nuda a ztráta času. Představoval jsem si to jinak. Jako velkovýpravný film na způsob Emmericha. Vážněji podanýjako se dřív točila Gappa a pod. Tohle byla komiksová parodie s pár dobrými efekty. Herci nevýrazní, dva šašci a ztracené boty.
Jedna mezi oči (2012)
Průměrné oddechové béčko, kterých jsme viděli spousty. Jednou vidět a nikdy víc.
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Pořádně přehnaná akce na mě působila spíše úsměvným dojmem a přes spoustu nelogičností jsem se přesto bavil. Dojem z filmu kazí špatná rozřesená kamera, hlavně u počáteční honičky je velmi špatný střih, točené přes filtr, závěrečné scény ve tmě, kde opět není skoro nic vidět. Ale i tak film splnil mé očekávání a Bruce Willise mám nejraději ve Smrtonosných pastích.
Chobotnice - Série 10 (2001) (série)
Skvělý závěr uspěšného seriálu nezklamal. Tano Caridi v roli největšího padoucha je opět přes své stáří úžasný, chvílemi mě připadal jak Hitler. Nejlepší seriál o italské mafii můžou natočit jedinně italové, protože jsou přímo u zdroje. Škoda, že seriál nepokračuje do dnešní doby.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Knihy s Jackem Reacherem jsou lepší, Tom Cruise, ač ho mám jako herce rád se na tuto postavu nehodí. Možná další filmy s J.R. budou lepší, ale tento díl mě moc nenadchl.
Konečná (2013)
Skvělý Arnoldův návrat v jednoduchém akčním thrilleru, jakých jsme viděli nespočet. Film neurazí, ale také nijak zvlášť nenadchne. Žádná bomba to není, hned po závěrečných titulkách se vykouří z hlavy a sotva si na něj někdy vzpomenu. Příjemná podívaná pro fanoušky Arnieho na jedno shlédnutí.
Raven, The (2010)
Za ty peníze slušně natočený krátký film, dalo by se říct jako thriller k celovečeráku. Co mě ale vadí, že Havran má nadpřirozené schopnosti a tím pádem už to není čistokrevná sci-fi, ale zase pěkná blbost blížící se komiksu.
Darebáčci (2000)
Filmy Woodyho Alena mě nikdy netáhli a na doporučení kamaráda jsem se na jeden znovu podíval. A opět zklamání, Asi jsem nějakej divnej, ale přes velká hodnocení a úspěšnost jeho filmů mě prostě jeho styl nesedí.