Recenze (1 909)
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Nenávidím Hvězdné války a podobné přiblblé filmy, jen ty efekty žeru.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Nebralo mě to ani v dětství, jen ty nevídané efekty na tehdejší dobu jsem žral.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Efekty 100%, ale děj se spoustou blbých žvástů a trapných scén odpad.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Z dnešního pohledu musím přehodnotit, neboť takové a i lepší triky jsou dnes už v téměř každé lepší sci-fi. Na tehdejší dobu to bylo po trikové stránce něco úžasného, ale z filmového hlediska jsem to i tenkrát nijak moc nežral, naprostá hovadina. Platí to pro všechny díly i pro ty co ještě nevznikly, ale jelikož žeru filmy z takového prostředí, tak kvůli efektům se na nové části snad podívám a nějak to přetrpím. Ale je to škoda vynaložených peněz za takové kraviny, místo toho by mohli točit smyslplnější sci-fi jako např. celou ságu Rámy nebo remake Vesmírné odysey.
Náš vesmír (2013)
Fascinující dokument o planetách a galaxiích a neskutečné nekonečné rozloze vesmíru, ale na dnešní dobu navíc ve 3D bych čekal lepší zpracování.
Poslední dny na Marsu (2013)
O mnoho lepší než několikrát zde zmiňované sci-fi Europa report, ale stále dost velká kravina. Žádný herec mi nepřirostl k srdci, celý film i přes trochu akce nuda, okopirované z mnoha jiných filmů, nic nového.
Zpráva o Europě (2013)
Téměř realistická sci-fi podle šablony, kterou mám rád. Žádné vesmírné bitvy typu Star Treek nebo hovadiny typu Ridick apod. Krásná čistokrevná sci-fi, jakých se točí málo. Ale to je vše. Hned od prvního záběru jsem věděl, že to bude hovadina. Mizerné triky, hloupá kamera, nuda nekonečná jak samotný vesmír. Škoda, mohla to být dobrá sci.fi, ale pro mne obrovské zklamání. Dávám jedna za snahu natočit normální sci.fi, ale za to zpracování bych dal nejraději odpad. Možná je to tím, že jsem viděl nedávno Gravitaci ve 3D a ta mě vzala mnohem víc.
Plán útěku (2013)
Pro filmy o útěcích z vězení mám slabost. Navíc s mými nejlepšími akčními hvězdami 80.let. Nenudil jsem se ani minutku, nejlepší hláška „řekněte sýr". Výborné herecké obsazení, vynikající hudba, nejlepší oddechové béčko poslední doby. rozhodně lepší než trapné Expendables. Některé komentáře mě odrazovali od návštěvy kina a málem jsem na to nešel.
Judas Priest: Epitaph (2013) (koncert)
Opět dokonalé Blurejko, výborně sestavený setlist, špičkový koncert, dokonalá hudba. Neposlouchat v pc, ale pustit pouze na velké obrazovce s kvalitními bednami a pořádně osolit. Pak je hodnocení 100%
ABBAmánie (1977)
Na Abbě tehdy mé nejlepší skupině jsem vyrůstal, ale postupem času jsem se propracoval k rockové hudbě a metalu. Film jsem viděl v kině nesčetněkrát,ono se tenkrát ani na nic pořádného chodit nedalo. Pak jsem na ni nějak zanevřel, písničky jednoduché a ohrané, dnes poslouchám Metalliku, Judas Priest a Iron Maiden, to je jiná kvalita, propracovaná hudba. Po dlouhé době jsem slyšel zase ABBU a začínám se opět vracet do mladých let. Nestárnoucí hudba, nádherné hlasy. Když jsem si ji osolil doma přes bedny tak jsem vychutnával nádherně křištálově čistý zvuk.