Recenze (85)
Americký táta (2005) (seriál)
1.řada ****
Avatar: Legenda o Aangovi (2005) (seriál)
1.série **** 2.série ***** 3.série *****
Babylon 5 (1993) (seriál)
1.série (3/5) 2.série (4,5/5) 3.série (5/5) 4.série (5/5) 5.série (3,5/5)
Bakuman. (2010) (seriál)
Po 7 dílech zatím nejpříjemnější seriál všeobecně (ne jenom anime), který jsem za poslední rok viděl. 4* EDIT: Po 13 dílech je to stále zábavnější, těším se co bude dál a pomalejší tempo mi rozhodně nevadí.
Barva kouzel (2008) (TV film)
1.část *** 2.část ****
Batman vs. Red Hood (2010)
Batmanovský animák, který se až zpodivem s ničím nemaže (na animák tohoto typu překvapivě brutální) a zaobírá se, jak již bylo řečeno, jedním z největších netopýrových selhání. Batman(škoda, že ho nedaboval Kevin Conroy, jsem na něj už jaksi zvyklý) je charakterově jako vždy klasický, ale postavy které hodně zaujali jsou samotný Red Hood, který je spíše než záporák anti-hrdina, a totálně pošahaný a hláškující Joker ( docela mě překvapilo, že jej nedaboval Mark Hamill). P.S. V tomhle tom pojetí si toho skřeta fakt mohli odpustit.
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Nejlepší sci-fi seriál a tím samozřejmě 1. v mé TOP sci-fi seriálů. Sympatické, přesto nečernobílé charaktery( snad jen Helo si občas hraje až moc na dobráka), zajímavé zápletky, ve většině případů lidstvo ukázáno ve své pravé zkažené podobě a hlavně to multižánrové spektrum. Best postavy: Tigh, starouš Adama, Romo Lampkin a Number Six. 1.řada/**** 2.řada/***** 3.řada/**** 4.0/**** 4.5/*****
Battlestar Galactica (2003) (TV film)
Pro mně rozhodně jeden z nejlepších pilotů k nejlepšímu sci-fi seriálu vůbec.
Castle na zabití (2009) (seriál)
1.řada **** 2.řada ***** 3.řada ****
Cesta do pravěku (1955)
Klasika nejklasičtější a takový český pradědeček Jurského parku :-)