Recenze (180)
Vymítač ďábla (1973)
Tomuto filmu čas neudělal žádné vrásky, stále funguje tak, jak měl, a vždycky bude.
Velká ryba (2003)
Plné rozvinutí Burtonovy imaginace, krása ve své nejčistší podobě..
Frankenweenie (1984)
Po Vincentovi si bere Burton na paškál archaické horory o monstrech, a tak tvoří to svoje. Je vidět, že tímto dílem se připravuje na Edwarda, sílí, a rodí se z něj jeden z nejoriginálnějších režisérů na této planetě.
Vincent (1982)
Veršovaná pocta Poevi recitovaná samotným Vincentem Prizem v režii Tima Burtona. Může být snad něco lepšího? :)
Aenigma (1987)
Aenigma patří rozhodně k těm lepším Fulciho dílům. Nenajdete zde tolik typické Fulciovské gore, jen jeho typickou atmosféru a záporňáka "připomínajícího" Goldův Medusa Touch.
Zimní spáči (1997)
Krásná kamera, nesympatické postavy.. Tento protiklad byl možná úmysl, mě však nesedl, takže místo příjemného snového prožitku, který dýchá z filmu, mne iritovalo chování postav..
Californication (2007) (seriál)
Další seriál z nynější expanze, který mne opravdu chytnul. Naivita Carrie, díky níž mne postupně přestal bavit Sex and the City je zde nahrazena brutalitou Hanka Moodyho a konečně inteligentními dialogy, takže tohle je pro mne kompenzace za něj. Vývoj postav je zvládnut brilantně, naštěstí zde není krize o překvapivé momenty, zápletky nebývají řešeny kýčovitě, odkazy na skvělou hudbu, zkrátka takový seriál jsem přesně hledal!
Ajťáci (2006) (seriál)
Čtyřikrát sláva Grahamu Lenehanovi!!!! Jeho seriály zrají jako víno, a IT Crowd je jeho nejlepším ročníkem. Moc jsem se bál o třetí sérii, ale Hitler v "nebi", a hlavně pak monstrózní bitka pro názory na sexualitu mi jasně dokázala, kdože je současným králem britských sitcomů. Škoda jen těch pár slabších míst zatím třetí a doufám, že ne poslední série..
Metal & metalisté (2005)
Skvělý dokument o metalu, obsahuje poměrně velkou část té nejzásadnější hudební scény, ale velmi mne mrzí, že ani nezakopnul o gothic a doom, který je pro mne zásadní a metalovou kulturu ovlivnil též..
Bažina (2006)
Jelikož mám opravdu rád duchařiny a viděl jsem i daleko horší, musím hodnotit průměrem. Slovo průměr zkrátka přesně vystihuje tento film.