Recenze (70)
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Cele me detstvi!
Haló, haló! (1982) (seriál)
Furt vidim, jak tam, za barem, mava tim dlouhym salamem :D Paradni serial :D
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Tak z tohoto napadu slo vytezit o mnoho vic! Radsi bych chtel remake a to primo od Q. Tarantina :)
Paranormal Activity 4 (2012)
Tak tohle byl největší průser roku! Opravdu velice nezáživné, nudné a fakt hrozné...
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Zatim jsem zhledl 2 dily a je to totalni narez :-)
Bastardi 3 (2012)
To je ale hnus... Jako predchozi Bastardi... FUJ
Piraňa 3DD (2012)
Vedžajny všude tam, kam se jen podíváš! No, hrůza :) Ovšem, za odvahu Hasselhoffa dávám 10% !!! :D
Prometheus (2012)
Tak a máme zde krásný příklad toho, že když se do filmu začne s*at studio, dopadá to přesně tak, jak tento film a R. Scott na to, bohužel, doplatil. Ještě před premiérou jsem si četl některé, kritikou zasažené, komentáře a už jsem se nemohl dočkat, jak po shlédnutí Promethea tyto komentáře nějakým způsobem vyvrátím. Bohužel, kritikou zasažené komentáře byly pravdivé a já nemůžu jinak, než souhlasit. Jako fanoušek Vetřelčí série jsem byl absolutně zklamaný. Film se rozjížděl epickým způsobem a působil na mě vcelku kladně, ale postupem času začal zpomalovat a nedávat smysl. Ve filmu bylo naráz tolik nevyjasněných okolností, vyvolávajících nespočet dalších otázek, kterým se raději vyhnu OBROVSKÝM obloukem a na tento film zcela rád zapomenu. Následující věta bude obsahovat SPOILER****Jediné, co mě překvapilo, bylo pár sekund před závěrečnými titulky vylíhnutí ze space jockeyho, zřejmě, první druh Vetřelce a proto dávám 50% :(
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Právě jsem se dodíval na konec třetí série a já prostě nemám slov. Závěr byl KRUTĚ NEJKRUTOPŘÍSNĚJŠÍ až mě z toho lezl mráz po zádech! Nejlepší novodobý seriál současnosti, který jsem za poslední roky mohl vidět! Jednoznačně doporučuju!
Skeleton Man (2004) (TV film)
Velmi povedený mix Predátora a Ospalé diry... Co to má, proboha být? Jak někdo u toho může vydržet více jak 10 minut? No, mně se to povedlo jenom proto, abych mohl něco o tomto "hvězdně" obsazeném "áčkovém", vysokorozpočtovém skvostu něco napsat. Napíšu to velmi stručně. Ten film nedává vůbec smysl a fakt lituju Caspera, ten hoch má navíc...