Recenze (828)
Ženy v ofsajdu (1971)
Lipský který má co dělat se třemi ženami a nakonec přijde k hotovému právě s tou třetí Jiřinou Bohdalovou která se k němu jako trenérka kopané náramně hodí. :-)
Škola otců (1957)
To byl tak super film který si pouhé tři hvězdičky určitě nezaslouží. Moc se mi líbilo jak Karel Hoger změnil přístup k dětem a zamiloval si je. A ikdyž se tam Pešek vyskytoval málo, tak tomuto filmu dal svými názory nejvíc. A velice mě překvapilo že se i té mladé učitelce nepodařilo přesvědčit Hogera aby zůstal. Ve většině případů to totiž končí tak, že se milenecké páry nakonec udobří na poslední chvíli a z toho jsem pak vždycky znechucená protože to pokazí veškerý napínavý děj. Ale tady se tak naštěstí nestalo. Děkujeme za tento geniální scénář tohoto trezorového filmu. Mimochodem jsem dneska o něm vykládala snad každému. :-)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Film s mnoha vtipnými hláškami a závěrečnou ukolébavkou na konci. Zdeněk Svěrák opět nezklamal.
Zamilované maso (1989)
Zajímavý nápad a doporučuji shlédnout. 100 % pobaví. :D
Baby (1934)
Skvělá reklama a nejvíc mě pobavil ten začátek. Jinak Baarová v tomto provedení s jejím úsměvem musí přilákat snad každého. A ta klavírní hudba byla boží. Děkujeme za tuto dochovanou reklamu.
Poprask na laguně (1966) (divadelní záznam)
Co by kdo ještě chtěl? Veselá a povedená divadelní hra plná hezké živé hudby a písniček. A Peškovo šišlání bylo kouzelné.
Úplně beznadějný případ (1978) (TV film)
Petr Schulhoff umí udělat určitě lepší inscenace. Tady u toho jsem se sice pobavila a bylo tam dobré herecké obsazení, ale stačilo to jednou.Ty případy byly naprosto nereálné ale film tak alespoň nebyl nudný.
Děda (2016)
Velice pěkný film o tom, že děti by neměli vyrůstat jenom na tabletech, ale aby se naučili že elektroniku a vnímají reálného světa by si měly rozumně rozdělit a využívat těchto dvou světů tak akorát. A ten konec mě opravdu pobavil. Co se nakonec skrývalo v dědově tajné chodbě, to by mě v jeho případě ani ve snu nenapadlo. :D
Tady hlídám já (2012)
Poté co jsem byla nadšená ze Špuntů na vodě a s Dědy, se toto opravdu nepovedlo. A spíš mě to přišlo jako hloupá romantická slátanina kde se lidé cukrují, chlastají a nejsou k sobě upřímní. A to platí i pro Ivana. Když byl rozhádaný s tou Katčinou matkou, tak byl na Kačku kyselý a ani ruku by ji nepodal. A naráz když byla pohřešovaná, tak si naráz okamžitě uvědomil jak mu na ni záleží a samozdřejmě ji sám najde. Hvězdičky dávám za pár vtipných scén, za jezevčíka a za herecký výkon té holčičky, ale jinak zbytečně dlouhé. Ještě že jsem se na to nedívala na Tv Prima. To by bylo utrpení s tolika reklamami.
Mravenci nesou smrt (1985)
Mě se to náhodou líbilo. Obvykle se totiž u čs krimi nudím protože tam jenom tlápou že brzy ztrácím nit. Proto jsem zůstala mít oči otevřené u uřvaných a zhulených feťáků. A ty malé pytlíčky s motivem marihuany mě pobavily.