Recenze (274)
Poslední noc v Soho (2021)
Yes! Na toto jsem se moc těšil! Úžasná Thomasin Mckenzie dostala velkou příležitost zazářit a to se jí taky povedlo! Anya Taylor-Joy samozřejmě taky nezklamala, tak jak jsem zvyklej. Film napínavej, skvěle spracovanej, originální a jsou tu pěkné zvraty. Výborně!
Rychle a zběsile 9 (2021)
Ty vole! Tady se někdo hodně snažil, abych dal svůj první odpad... ale ne, tu 1 tomu nechám (ale tu dávám taky poprvé :D). Nevím ale, co k tomu dodat, byla to sračka. Okej, já neříkám, že díly předtím dodržovaly fyzikální zákony, ale toto? Já nevím, tady jsem už nemohl. Jako u něčeho jsem se už fakt musel smát v té poslední akční scéně. Akorát tady je i scénář takovej debilní, tady je toho fakt hodně špatně.
Red Notice (2021)
Bavilo mě to, a docela hodně, akorát už mě fakt do očí bijou nějaký nereálnosti a náhody, který se dějou proto, aby příběh mohl pokračovat tak, jak si scénáristi přejou. Je pravda, že v minulosti jsem asi hodně podobných akčních filmů hodnotil kladněji, ale třeba to někdy taky ještě upravím. No jinak na pohled pěkný, jsou tam vtipné momenty, skvělá Gal Gadot, Reynolds a The Rock jsou taky super... jo, pohodová oddychovka.
Ledová bouře (1997)
Tohle mě bavilo strašně moc! Od začátku do konce! Drama jak se patří! Strašně zajímavá témata, bavily mě linky všech postav. Na začátku mě to chytlo a teprve na konci zase pustilo. Jo a herce by se slušelo taky pochválit, sympatičtí a předvedli perfektní výkony.
Osudový dotek (2004)
Byly tu drobnosti, které mě lehce štvaly, ale nemá cenu to rozebírat. Takhle za mě skvěle udělaný. Miluju hrátky s časem... :)
Úkryt v zoo (2017)
Zase silný zážitek, zase jiný pohled do 2. světové války. Znovu se vracím do té kruté doby a stále nemohu rozdejchat, co se tehdy dělo. Herci hráli na jedničku, celkové zpracování perfektní, něco to ve mě zanechalo. Nevidím důvod proč hodnotit jinak než 5.
Chlast (2020)
Výborné drama. Film Hon od stejného režiséra hrál mnohem více na emoce, tohle je ale velmi precizní pohled do světa alkoholu, kde se to člověku může pěkně vymknout z rukou. Mads Mikkelsen je jako vždy úžasnej, tento herec umí.
Mládí (2015)
To bylo tak přirozený a upřímný. Tak příjemně se na to koukalo. Krásný audio a nádherné švýcarské scenérie. Má to takový pomalejší, ale přesto příjemný flow. Několikrát jsem se i upřímně zasmál nebo alespoň pousmál, má to i spoustu takových frází na zamyšlení, no prostě povedený.
Karel (2020)
Neskutečnej frajer, úžasnej člověk a osobnost. No jo, na konci jsem měl slzy v očích, ale s tím jsem počítal. Moc příjemné rozloučení. Jsem rád, že se dochovalo tolik záběrů s ním.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Pecka! Když jsem viděl poprvé trailer, tak jsem si říkal, že to bude divný. Pak jsem si ale říkal, že to nemusí být špatný. No a taky ne, jako fakt se to povedlo. Dobře zpracovaný, spokojenost!