Recenze (3 101)
Hadí oči (1998)
Průměrný thriller, který oplývá většinou atributů, které mám rád na filmech z 90. let.
Americký zabiják (2017)
V lehkém nadprůměru vyplněná šablona akčního thrilleru, ve kterém mě více bavila první polovina. Od Zachraňte vojína Ryana nejlepší úvodní plážová scéna, byť ne válečná.
Mlha (2007)
Kingova povídka je mistrnější, filmové zpracování zase lépe vykresluje apokalyptickou atmosféru a finální beznaděj.
Paranormal Activity: The Ghost Dimension (2015)
Jeden z nejlepších dílů série, kterým kdyby celý fenomén začínal, všichni mu dají plný počet. Zkřížení Sinistera a pravých duchařin vyšel skvěle a hlavní dětská herečka je opravdu freaky. Kam se hrabou Wanovy pohádky.
Paranormal Activity: Prokletí (2014)
Odklon od zavedené šablony nevyšel, protože nepřináší nic zábavného ani děsivého. V závěru obchází s náznaky lehký mráz po zádech, ale celkovou bídu již nezachrání. Scéna se psem na stropě originální.
Trestanec (2017)
Sugestivní podívaná, které dominují dvě hlavní témata - přerod ve zločince a ztráta rodiny. A obě jsou znázorněna velmi věrohodně, s důrazem na psychiku hlavního "hrdiny".
Baby Driver (2017)
Smíchaný Drive, Bod zlomu a Heat do dětského koktejlu pro středoškoláky. Spacey jako záporák potěší, stejně tak vedlejší role basáka z RHCP. Ze soundtracku se dalo vytřískat více.
Lesní rituál (2017)
Jednoduché, svižné, dobře zahrané, přímočaré a strašidelné. Vše umocněno hudbou s drásajícími smyčci.
Mr. Nice (2010)
Kvalitní oddechovka, v níž perlí humusácký spolubydlící z Notting Hill a prokletý básník Verlain z Úplného zatmění.
Vražda v Orient expresu (2017)
Tímto zpracováním zaspal Branagh dobu asi o 20 let, příběh měl být autentičtější a temnější, obzvláště příběh, který jako celek nedává žádnou logiku.