Recenze (3 094)
Pobřežní hlídka (2017)
Komentář nemá smysl, kdo viděl, ví. Hvězda za závěrečné titulky a jednu chytrou větu.
Kniha přežití (2010)
Akční postapo se snaží tvářit jako filozofické veledílo. Nepůsobilo to na mě úplně špatně, záporák v podání Oldmana je výborný a spoustu situací si ve filmu užijete, ale stále to v účinku na průměrně přemýšlivého diváka hodně zaostává.
Cizinec ve vlaku (2018)
Po dlouhé době vyloženě utrpení na velkém plátně, atmosferické akční Neesonovky jsou už dávno za námi a Cizinec ve vlaku je již vyčpělou slátaninou. Cinemax Bratislava.
Tísňová linka (2013)
Výborný námět, jen tvůrci nemají dostatečný fištrón.
Saw 5 (2008)
Scénáristický hnůj, který asi nikdo nechce vidět ani jednou, natož dvakrát.
Na doraz (2017)
Snímek se snaží tvářit velice realisticky, ale realitě je vzdálený na hony daleko. I přesto mě s postupujícím časem bavil a na Berry se stále dobře kouká, hlavně na ní také celý film stojí - pokud by hlavní roli ztvárnila neznámá herečka, má snímek maximálně 40 %.
Uteč (2017)
Psychedelický výlet, ve kterém kašlu na rasovou "emancipaci" a podobné nesmysly. Kdyby ve filmu černochy nahradili bílí bezdomovci, stále to bude dusivě atmosférický snímek. Podobné pocity při sledování jsem měl naposledy u Scorseseho Shutter Islandu.
Jigsaw (2017)
Nastavovaná kaše, ve které potěší zajímavé detaily mrtvol a Tobin Bell. Vše ostatní je těžký podprůměr.
Hostel III (2011)
Unylé zakončení celé série, které bohužel nenabízí zhola nic.
Hostel II (2007)
Nezvykle nízká úroveň brutality, ale plus za pěkné herečky, originální československé písně a bratislavské registrační značky.