Recenze (762)
The 81st Annual Academy Awards (2009) (pořad)
Hlavný ukazovateľ kvality je ten, že som pri priamom prenose nezaspal.
Balto (1995)
Film z produkcie Stevena Spielberga. V našich končinách nie veľmi známy. Nazval by som ho takým animovaným Bielym tesákom. Pekná animácia, ale príbehovo je to veľmi slabé. Rozbieha sa len ku koncu a hlavný motív (dovoz liekov pre choré deti) je veľmi skratkovitý. Niektoré charaktery sú naviac veľmi otravné. Na jedno pozretie to však nie je vôbec zlá voľba. 55%
The Plague Dogs (1982)
Úvod ako z hororu. Veľmi dusná atmosféra v prvých minútach v laboratóriu. V neskorších minútach sa atmosféra trošku uvolní, ale depresívne je to stále. Dokonca veľmi depresívne. Rozhodne to nie je animák pre deti a vhodný je len pre dospelých. Je to taký animovaný Butch Cassidy a Sundance Kid a podobne nie úplne deprimujúco (so štipkou nádeje) sa to aj končí. 75%
Pepek námořník (1960) (seriál)
I'm Popeye the sailor man!!! Mal som to veľmi rád. Špenát však rád nemám. Tu túúúúúúú!
The Arena (2001)
Pekné cecky, ale je ich vo filme málo..5%
8. míle (2002)
Film? nečakal som veľa, ale nebolo to vôbec zlé. Rap veru nemusím,ale pieseň Lose Yourself je neskutočne nadupaná. JOU JOU!!! 65%
Proč já? (1990)
A proč né?
Sex Drive (2008)
Príliš málo bolo toho sexu.
Komodo (1999)
Rozhodne patrí medzi tie lepšie monster béčka. Na efektoch pracoval človek, ktoreho pracu vidno aj v Jurskom parku a to už hovorí samo za seba. Akcia zaujímavá a atmosféra citeľná.
Mr. Brooks (2007)
Skvelý Costner a Hurt. Málo zaujímavé pasáže s Demi Moore. Škoda, že vrážd nebolo viac a po dynamickom začiatku sa to začalo príliš ťahať. Nie je to však vôbec zlé.