Recenze (982)
V ráji (2023)
Zajímavý film.
Pomsta (2017)
Naturalistické, což je fajn. Vadily mi ale nesmysly, byť zřejmě úmyslné, když na ně tvůrci vyloženě upozorňovali (třeba zima ve vyhřátém autě, teplo po koupeli).
Zvrácenost strachu (2020)
Dojem kazí některé nelogičnosti, ale jinak zajímavý film.
Zabiják (2023)
Příliš pomalé.
Smrt ve tmě 2 (2021)
Začátek fajn, ale co měla znamenat ta parodie na operaci?
Nezvěstná (2023)
Viděl jsem to "přeskakovacím" způsobem, nesedl mi způsob natočení.
Fargo (2014) (seriál)
Zatím jsem viděl dvě série, první byla lepší.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Místy nelogické jednání postav, ale jinak fajn.
Archiv (2020)
Závěrečné překvapení fajn, jinak ovšem příliš rozvleklé.
Vyproštění 2 (2023)
Solidní akce.