Recenze (2 138)
Letohrátky (1990) (seriál)
Jeden z mých oblíbených animovaných seriálů, originální dobrodružství s množstvím nápadů. Rozhodně tomu nechybí fantazie a šmrnc.
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Některé příběhy byly zajímavé, některé méně. Kvalitu dílů dost ovlivnil výběr herců. No každopádně je to kus toho lepšího z produkce Novy.
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Ačkoliv Star Trek v oblibě zrovna nemám, tenhle film se dal poměrně dobře strávit a bavil.
Slepičí úlet (2000)
Slepičí úlet se mě moc nelíbil, nepřišel mě tolik zábavný, abych mohl říct, že je průměrný.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Popravdě nevím co by na Toy Story 2 mělo být tak geniálního?! Protože si myslím, že je to úplně obyčejnej animák jako každej druhej. Vše mi na tomhle filmu připadá tak něják průměrné.
Slimák (2006)
Fuj film o obřím slimákovi. Slizáckej film a taky neuvěřitelná krávovina.
Sliz (1988)
Na slizský věci mám alergii a tím pádem i na tenhle film, kterej je podle mě neskutečná blbost!
Žába k zulíbání (2002)
Za to, že mě to párkrát pobavilo si jednu hvězdičku zaslouží, ale jinak je to hroznej film a co víc jenom dokazuje, že Rob Schneider je špatnej herec.
Vodonoš (1998)
Jeden ze Sádlerových nejhorších filmů. Má to být legrace, ale spíš mě to příjde ubohé.
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Sádler tu vypadá jako neohrabaný a pitomý. Komedie to není nikterak špatná, ale ani toho středu nedosahuje.