Recenze (2 500)
Dámy nebo nedá mi? (2002)
Trochu úchylárna, ve které samozřejmě nemůže chybět ukázka poprsí, kterých už mám plné zuby, ve filmech samozřejmě... :D jinak je to prostě normální komedie ze středoškolského prostředí amerických kampusů.
To (2017)
Na To byly velmi slušné ohlasy, proto jsem se na něj taky předem připravil, abych si ho náramně užil. No, škoda že jsem viděl trailer, protože ten ukrývá většinu toho nejlepšího co ve filmu najdeme. Taky asi byla chyba, že jsem se koukal s dabingem, ve kterém teda opravdu nechápu, že v dnešní době nedokážou sehnat hlas pro malého chlapce a místo toho ho namlouvá ženská... fakt otřesný. Jinak jsem čekal opravdu lepší atmosféru, která by mě více vcucla do děje, ale to se nějak za celou dobu nestalo, nebylo to prostě ono a ke konci jsem trochu usínal a to není dobrá vizitka. Taky mě zajímalo, jak se tvůrci vypořádají s lekačkami, které většinou postrádaly mnou neoblíbené a zbytečně hlasité lekací zvuky a tam taky něco chybělo k dokonalosti a husí kůži. Ale jinak neříkám, že to je špatný film. Rozhodně patří k tomu nejlepšímu co nás mohlo v roce 2017 potkat co se týče hororového žánru a konečně po delší době taky přišlo nějaké kvalitnější filmové zpracování Kingových povídek. Takže za mě rozhodně zklamání, protože jsem čekal prostě bombu a ta bohužel nepřišla.
Dej si pozor! (2016)
Další Babysitter se bohužel nekonal, navíc zápletka vyústila do takového stavu, který pro mě nebyl úplně ten pravý a prostě to moc uvěřitelné nebylo. Aspoň že ten konec byl takový jaký byl, jinak kdyby to všechno prošlo, to by mě teda štvalo o to víc. :-)
Návrat k mé matce (2016)
Stephanie přijde o všechno a tak je nucena se nastěhovat k mámě, o které si myslí, že má počátečního Alzheimera, zatímco si potají užívá se sousedem ve čtvrtém patře. Vtipné to není, srandovní scénky tu nejsou, jen je tu spíše samé povídání o starostech a to s komedií má pramálo společného.
Jeptišky (2017)
Na to, že tu hraje dost známých herců, tak příběhově to je dost chabé. Žádnou velkou komedii nečekejte. Sprosté jeptišky, které jsou nadržené není úplně to pravé. Navíc se děj odehrává v období středověku a tka má film ještě méně možností oslovit.
Vánoční příběh (1983)
Tento Vánoční příběh dokonale vystihuje dobu padesátých let a dokonce tak i vypadá, že byl v těchto letech natočen. Nejoblíbenější čas v očích dětí, v tomto případě jednoho malého kluka ukazuje jeho počínání k přinucení rodičů koupit dárek, který si tak moc přeje. To mu sice moc nevychází a to je na tom krásný. Je fajnové i vyprávění již dospělého Ralphíka, které tomu dodává takovou tu vánoční atmosféru.
Všechno nejhorší (2017)
Já miluju filmy s časovou smyčkou. Není divu že i "Všechno nejhorší" se připojilo k filmům jako je "Na hromnice o den více" či "Na hraně zítřka", který se mohou pyšnit plným počtem. Konečně i časová smyčka přišla do hororového žánru a s výsledkem jsem nad míru spokojený. Sice ze začátku mě velmi štvalo chování hlavní postavy, ale jsem rád, že se to postupem času přesunulo do takového stavu, který mi už příjemný byl. Něco takového prožít by neuškodilo některým pipkám co kráčí na tomto světě. :-)
Simonův vesmír (2010)
Švédsko překvapuje, připravilo nám příjemnou podívanou se Simonem, který má Aspergera a i s touto náloží se snažít sehnat bráchovi dívku přesně na míru. Komické situace střídají ty dramatičtější a ve výsledku je to prostě fajn spojení.
O Janovi a podivuhodném příteli (1990) (TV film)
Měl jsem za to, že jsem tuto pohádku měl už dávno ohodnocenou, nebo mi mé záznamy nevědomky čsfd maže, tak nevim :-/ Jinak tohle je docela drsná pohádka, né úplně pro malé děti. Má temnou atmosféru a ta hudba je opravdu deprimující.
Astronauti (2009)
Docela mě překvapily velmi kvalitní záběry z počátků dobývání vesmíru či Měsíce. Čekal jsem roztřesené a velmi nekvalitní záběry, ale dostal jsem přesný opak. Čistý obraz a krásné pohledy na vše možné. Jsou zde zaznamenány jak úspěchy, tak i neúspěchy, které stály životy několika astronautů.