Recenze (2 500)
Pohřben zaživa (2010)
Tak i z malé "krabice" se dá natočit velmi slušný film. Sice by si člověk řekl, že se z takového tématu nedá natočit celovečerní film, aby byl po celou dobu záživný, ale kupodivu to lze. Než se do toho člověk vcítí, tak to chvíli trvá, ale pak to je nervák. :D
Já, Olga Hepnarová (2016)
Nebylo to zas tak špatný. Poučný film, který ukazuje, jak to bylo s jednou z nejznámnějších českých vražedkyň Olgou. Na můj vkus tam je moc erotiky a díky tomu je to zbytečně dlouhé a vlastně na to hlavní, na co jsem se těšil tu problesklo, že si toho člověk skoro ani nevšimne, což je škoda.
Kytice (2000)
Film na motivy příběhů od Miletínského Erbena nabízí různé příběhy, které mají vždy něco společného. Smrt a to já rád :D První příběhy se mi líbí nejvíc, pak to postupně upadá. Vodník, Košile a Polednice jsou top. Ostatní jsou už slabší, ale stejně se na celek dobře kouká.
American Horror Story (2011) (seriál)
Hodnotím první sérii. Od AHS jsem čekal daleko víc, než jsem měl možnost vidět. Doufal jsem, že mě zaujme daleko víc, že bude děj svižnější a více gore, nebo alespoň více hororový, ale jak už název napovídá, je to story, takže jeden příběh se rozvíjí díl od dílu a ani styl vyprávění a kamera nebylo pro mě to pravé. Špatné to rozhodně není, ale na můj vkus má překvapivě vysoké hodnocení. Nevím jaké jsou další série, ale nějak zatím nemám chuť se do dalších pouštět.
Discopříběh (1987)
Ještě před lety bych Discopříběhu nedával moc dobré hodnocení, ale čím jste starší, tak nostalgie působí čím dál víc a i když jí pominu, tak stejně tenhle "muzikál" má něco do sebe. Má dobrý příběh, děj a Davidovy písničky se vám zavrtají hluboko do hlavy. Je to prostě chytlavý a místama vtipné zavzpomínání na dobu minulou.
Observance (2015)
Nuda po celou dobu filmu, který je o ničem. Jen devadesát minut prázdného šmírování ženy, který stejně nakonec nepřinese nic kloudného a ještě vás naštve tím, že jste se dívali takovou dobu na něco, co nedává pořádně smysl.
Welcome to the Dollhouse (1995)
Todd Solondz a jeho typicky netypický snímek zobrazující zvláštní strastě hlavní postavy. Dost podobné filmu Palindromy, který jsem viděl již dříve, ale neslo se to jakoby v podobném stylu a tenhle styl vyprávění se mi docela líbí, takže jsem pro vytváření více takových filmů.
Zombi 2 (1979)
Dalo by se říct klasický, Italský zombie horůrek, kde jsem dostal přesně to, co jsem od toho očekával. Žádné zázraky, prostě normální, vraždící zombíci, kteří se nesou v Italském duchu.
Příchozí (2016)
To je to, na co jsem tak dlouho čekal. Další film, od kterého jsem neodtrhnul svůj zrak a který mě dokázal vtáhnout do dění. Naštěstí se film obešel bez zbytečných akčních scén. Je vidět, že se dá udělat dobrý film i bez monstrózních digitálních srandiček, kde postačí inteligentní psychologické hrátky a zajimavý námět. To vše společně s emzáky tvoří dokonalé sci-fi drama, které si rozhodně zaslouží uznání.
Hodný dinosaurus (2015)
Bohužel jen a jen průměrný animák, který nebude v žádném případě vinikat mezi ostatními a o pokračování bych ani netoužil. Vizuál nic moc. Nelíbily se mi tvary dinosaurů a když už se mi od začátku něco nelíbí, tak to většinou nedopadá moc dobře. Jediné co by se dalo vyzdvihnout je člověk, který se chová jako pes a je to docela srandovní.