Recenze (247)
Ruská ruleta (2005)
Lepší jak Hostel. Mnohem slabší jak SAW. Atmosféra je ale celkem allright
Chytrá holka (2000)
Nikdy jsem se u komedie takhle nenasmál.
Hellraiser: Inferno (2000)
Béčko podle mého gusta!
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Troška je gej
Amatér (1979)
film mi scénářem, hereckými výkony i socialistickým prostředím připomíná ten náš "milý český film". Amatér se však posouvá trochu hlouběji, což se mi moc líbí.
Mezi námi přáteli (2006)
hehe
Kin-Dza-Dza! (1986)
První půl hodinu filmu jsem prořehtal neuvěřitelným způsobem. Druhá část filmu už ale byla poměrně beze spádu, bez nových nápadů, které jsou pro mě při sledování sci-fi důležité.
Falstaff (1965)
Shakespears historical plays are not my cup of tea...
Pravidla lži (2006)
Příjemně nečeský film, překvapivě dobré herecké výkony, trochu špatná detektivní zápletka. V podstatě souhlas s Tosim. Nechci se opakovat
Roming (2007)
Film mě navíc nepřesvědčil a jak napsal Baldýnský, že je to film o hercích, kteří hrají cikány, kteří si hrají na cikány, bych doplnil, že je o hercích, kteří hrají cikány, kteří si hrají na cikány, ve filmu, který si hraje na to, že je o cikánech. Navíc z komentářů vyplývá, že film drží hlavně Polívka. Kvůli špatné akustice na zimním stadionu na LFŠ 2007 kde se film promítal jsem mu však nerozuměl ani slovo. Tudíž ze tří strhávám jednu.