Recenze (248)
Smrt jí sluší (1992)
"Madeline, potřebuju ihned mluvit s Madeline!"
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Neskutočná seriálová láska. Od skvelého slovenského dabingu, ktorý dodal gilmorkám nový rozmer, po totálne odfláknutú záverečnú sériu sa jedná o lásku za ktorou mi je na seriálovom nebi najviac smutno a neprejde deň aby sa mi za Lorelai a spol. nezacnelo.
Chirurgové (2005) (seriál)
Od prvej epizódy veľká láska, prvý seriál z lekárskeho prostredia, ktorý sa mi páčil a ktorý som si aj napokon veľmi zamiloval. Úžasné postavy, úžasne vzťahy a skvelé zápletky. A neskutočne baví a rozcíti aj po siedmej sérii.
Noc je ještě mladá (2011)
Čakal som o dosť viac, atmosféru bohužiaľ robili iba 80's hity (zato skvelé). Nemôžem to nazvať ani príjemnou oddychovkou, skrátka ten najčistejší priemer.
Hanna (2011)
Sansoá Sansoá je veeeľka sympaťáčka, Kejty Bí je úžasná, scénar ale za veľa nestojí.
X-Men: První třída (2011)
Vždy som mal pocit, že Charles a Erik boli priateľmi niekoľko rokov a nie, že od spoznania po rozkomtrenie ubehlo možno pár mesiacov. Napriek tejto OBROVSKEJ výtke (ja by som rozkmotrenie dal až do druhého filmu) si myslím, že to je jedna z najlepších komixoviek.
Baader Meinhof Komplex (2008)
Precízny a historicky dôležitý film.
Zločin (2011) (seriál)
Dokonalá atmosféra, excelujúca Mireille Enos ako detektív Lindenová, výborná Michelle Forbes a záhadný Bill Campbell. Záver série nám sice neprezradil "who the hell killed Rosie Larsen" ale poriadne navnadil na ďalšiu. Druhá séria končí veľmi uspokojivo pri odhalení vraha som mal zimomriavky riadne. Tretia séria božská a štvrtá nádherné zakončenie. Možno toto nie je úplne objektívne hodnotenie, lebo je fakt že minimálne prvá a a druhá séria sú trochu viac rozťahané. Ale mne to je jedno, lebo by som sa na Mireille aka Lindenovú v jej svetroch dokázal pozerať aj hodinu len ako si čistí zuby.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
V niečom lepšie ako predchádzajúce Narnie, ale napriektomu o to viac nudnejšie a nezaujímavejšie. Eustace bol tak strašne otravný, že naozaj znesitelný (aj na pohľad) bol iba v dračej podobe. Keby tak bol od začiatku filmu tak mi možno ostane lepší dojem.
Mnichov (2005)
Trochu rozvláčna pomsta, avšak precízne natočená. Neviem prečo som si myslel, že sa film bude venovať iba udalostiam v Mníchove, takto som sa dozvedel čosi viac, ale čo s tým? Spielberg opäť vo vážnych vodách, precízne, ale mal by viac strihať.