Recenze (248)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
They raped Indy, Lucas and Spielberg raped Indy. And we just stood there and watched.
Mé jméno je láska (2009)
Nádherný poetický film s krásnou hudbou, to treba vidieť.
Pam Ann: Leť se mnou (2007)
Absolútne bez obalu si uťahuje zo všetkého a z každého a vy až slzíte od smiechu. Fantastické
Malý toaster (1987)
Malý toaster na teba som skoro úplne zabudol, a to si bol môj hrdina.
Santa Claus (1994)
Nie úplne zlé, ale rozhodne je tona lepších vianočných filmov.
Goofy na výletě (1995)
Jeden z mojich skutočne obľúbených filmov detstva o večnom smoliarovi Goofym a jeho dospievajucom synovi.
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
kocúr Salem a dve šibnuté tety boli moje obľúbené.
Vánoční únos (2007) (TV film)
Necakane prijemna komedia
Clarissa vám to vysvětlí (1991) (seriál)
Detstvo so Supermaxom bolo vazne super. Podla mna ovela lepsie ako tie udesne veci co chodia na disney kanal
Nevěsta na útěku (1999)
Chceli nadviazat na Pretty Woman, ale ten film nestal iba na ustrednej dvojici.