Recenze (248)
63. Emmy Awards (2011) (pořad)
Modern Family Awards, ku koncu uz nuda. Sklamalo, ze nebol nikto nominovany za Shameless.
Beetlejuice (1988)
Catherine O'Hara a Belafonteho pesničky tomuto skvelému filmu kraľujú.
MTV Video Music Awards 2011 (2011) (pořad)
Lady Gaga came as a man, Nicky Minjai (pun intended) came as Lady Gaga, Jay-Z came in Beyonce
Gardens of the Night (2008)
Tak takto som Britu (meno postavy, ktorú hrá Gillian Jacobs v seriály Community) nechcel vidieť. Úlisný Tom Arnold mi naháňal mráz. A sekundový štek Pety Wilson ma pobavil. Drsné a skutočné.
Trhliny (2009)
Eva Green a Juno Temple boli obe výborné. Síce film skáče do priemerných vôd, vytiahol ho odtiaľ vydarený záver.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Toto vás naozaj bavilo?
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Za starého Brúnu, to bolo riadne psycho.
Fresh Prince (1990) (seriál)
Na túto rodinku som bol ešte alergickejší ako na tú cosbyho, tá mala aspoň zopár sympatických hercov, ale tu bol aj sympoš Smith neznesiteľný trapko čo mu smrdia nohy.
JAG (1995) (seriál)
Ak ešte niekedy uvidím znelku tohto seriálu rozbijem televízor. Myslím, že tu niekde pramení moja nenávisť k všetkým tým NCIS, CSI a podobným...
Pat a Mat (1979) (seriál)
Nie je nič čo by nezvládli s nemotrnosťou ale i vtipom im vlastnými.