Recenze (60)
Zelená míle (1999)
Tentokrát můžeme vidět další neskutečné zfilmování povídky Stephena Kinga Zelená míle. Nádherný 3hodinový film o tom kde všude se můžou stát zázraky. Film byl pro mně neskutečný. Tom Hanks a Michael Clarke Duncan byli pro tento film výborná kombinace. Škoda, že film nevyhrál Oscara jen 4 nominace. Film by si právoplatně zasloužil Oscara hlavně Michael Clarke Duncan v roli Johna Coffeyho. Myslím, že 5 hvězd si film o de mne zaslouží.
Spiderman (1994) (seriál)
Jedna z věcí která mě na tomto seriálu udivila je to, že Peter vypadá jako namakanec (mimo kostým) ve filmech nebo ostatních seriálech tak nevypadá. Jinak byl tento seriál docela dobrý myslím, že se 3 hvězdy hodí.
Vratné lahve (2007)
Jeden z nejlepších filmů roku 2007 s tržbami většími než 120 milionů Kč - film se mi líbil. Všechny hvězdy.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Asi nejlepší díl (pro mě) z celé série. Něco tak neuvěřitelného jako tento díl i celá sága mohl vymyslet jen umělec vysokého talentu. Prostě bomba. Dokonalý film.
Žhavé výstřely (1991)
Nejlepší parodie na všechny filmy. Nasmál jsem se skoro u každé scénky. Někde to trochu přehnali někde to úplně výborně udělali.
Matrix (1999)
MATRIX jeden z nejlepších sci-fi a akčních filmů, které znám. Výborné kostýmy, zvuk, kamera atd. A potom si lze položit otázku jsme v Matrixu nebo ne? Zeptejte se sami sebe není tento film přelomový nebo dokonalý?
Jedna ruka netleská (2003)
Jedna z nejlepších českých komedií. Musím říct, že vybrat herce kteří by to co nejlépe zahráli bylo těžké. Hlavně role Ivana Trojana a jeho rodiny byla těžká. Prostě jedna z nejlepších komedií České kinematografie.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Jeden z nejlepších filmů roku 2001 a nejlepší série vůbec. Chápu, že někomu se tato série či jednotlivých 8 dílů nelíbilo, ale pro mě je tento film a celá série nádherná. Paní Rowlingová musela být dojatá, že tuto sérii proslavili knihy, DVD, video hry, deskové hry aj. Já když jsem viděl tento film poprvé (asi před 10 ti lety) byl jsem u vytržení nádherné vše - postavy, scény, triky, kamera, zvuky atd. Ihned jsem dostal hru HP: Philoshopers´s Stone nebo jak se to píše a dodnes ji hraji. Za mě všechny hvězdy.
Láska nebeská (2003)
No co o tom říct... láska je ve vzduchu :D A ten soundtrack ´´Christmas Is All Around´´ nejlepší píseň.. boží film. :D
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Co říct... jeden z nejlepších seriálů poslední doby, každý díl vtipný, každá nová série ještě lepší. Prostě nejlepší seriál.