Recenze (914)
Anna (2019)
Je jasné,že Bessonův pták Phoenix již nikdy nevstane,tudíž jde opět o akční rutinu s dobrou akcí ala John Wick,pěknou tvářičkou(S.Luss) a dobrou postavou(H.Mirren).Jde o výcuc Brutální Nikity,Atomic Blonde a Rudé volavky.
Vzduchoplavci (2019)
Film se dá rozdělit na dvě zhruba stejně dlouhé části.Na scény z balónu a na longbacky(delší flashbacky).Je škoda,že i přes pěknou dobovou výpravu jsou scény ze země poměrně nezajímavé,protože naopak vše z balónu je téměř dokonalé.Příjemně překvapila Felicity,která podává skvělý výkon.Scéna,kdy leze po balónu je geniální,drásající a mrazivá.Bohužel jako celek jen 65%.
Mandalorian (2019) (seriál)
1.série:Vzhledem k velmi pozitivním reakcím jsem čekal víc,ale celkem spokojenost.Hlavní postava-Mandalorian je fajn.Fandíme mu a vůbec nevadí,že nikdy nevidíme jeho tvář.Zelené překvapení se nekonalo vzhledem k tomu,že ho vidím všude,kde se o seriálu píše.Gina Carano je kost a Apollo Creed mi celou dobu připomínal Landa.Kvalita dílů je kolísavá podobně jak tomu bylo u The Clone Wars.Nechybí hromada klišé.Neslabší zde byla 4.a 6.epizoda.Závěrečná osmá by byla skvělá,kdyby v ní nebylo tolik nelogičností.Co se týče výpravnosti,je to chudší nežli celovečeráky,ale na seriál je to velmi dobré.Takže celkově 7/10.DODATEK: 2.série 90%
The Mandalorian - Season 1 (2019) (série)
1.série:Vzhledem k velmi pozitivním reakcím jsem čekal víc,ale celkem spokojenost.Hlavní postava-Mandalorian je fajn.Fandíme mu a vůbec nevadí,že nikdy nevidíme jeho tvář.Zelené překvapení se nekonalo vzhledem k tomu,že ho vidím všude,kde se o seriálu píše.Gina Carano je kost a Apollo Creed mi celou dobu připomínal Landa.Kvalita dílů je kolísavá podobně jak tomu bylo u The Clone Wars.Nechybí hromada klišé.Neslabší zde byla 4.a 6.epizoda.Závěrečná osmá by byla skvělá,kdyby v ní nebylo tolik nelogičností.Co se týče výpravnosti,je to chudší nežli celovečeráky,ale na seriál je to velmi dobré.Takže celkově 7/10.
Ad Astra (2019)
Vy,co o tom básníte...mám pro vás vzkaz:jsem přesvědčen o tom,že jste jen hledali v hovně švýcarskou čokoládu.
O statečném kováři (1983)
Atmosférická průměrná nostalgie.Nejlepší počůrávací scény byli lišákem :"já mám rybu rád,k smrti rád".Avšak velmi těžké bylo uvěřit tomu,že vyzáblý Pavel Kříž je nadprůměrný silák,.Takže ač je mi sympatický,jde o castingové faux pas.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Raimi zůstává stále Bohem.
Predestination (2014)
Film by se mohl jmenovat WTF!Hodinu poslouchám nevěrohodný,místy nechtěně humorný příběh ošklivky s koulema,abych se na konci filmu dozvěděl,že všechno je úplně jinak a bylo mi jedno jak.Herectví nevěrohodné.Sarah Snook je totální dřevo a Hawke předvádí svůj tradiční průměr.Nicméně věřím,že na podruhé,když už divák ví vo co gou,by to nemuselo být tak špatné.Napoprvé bylo.Plusy jen za retro výpravu a kameru.
MOST! (2019) (seriál)
První tři díly fajn,ikdyž nechápu tu masovou diváckou pozitivní hysterii.Dále pak už to jen padalo dolů.Poslední tři díly byli skoro na odpad.
Poslední pokušení Krista (1988)
Tohle bylo spíše "Mučení filmového diváka" (Torture of a Movie Fan)...děsně nadhodnocené.Viděl jsem prvních 70 minut,pak jsem usnul a znovu nabyl vědomí těsně před "posledním pokušení" cca 30 minut před koncem a nevěřím tomu,že mi uniklo něco zásadního.Dokáži si to představit jako hru v křesťanském divadle s tím,že bych ji nemusel vidět.