Recenze (660)
Neprůstřelný mnich (2003)
Tak tohle se fakt moc nepovedlo.
50x a stále poprvé (2004)
Hodně zajímavá a roztomilá komedie...
Klub sráčů (2000)
Myslíte, že existuje inteligentnější film než Klub sráčů? Ano? No to se mýlíte - tenhle film je naprostý vrchol geniality.
Sluha dvou pánů (2000) (divadelní záznam)
Perfektní hra, kterou jsem měla to štěstí vidět i na živo :)
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Tenhle film jsem viděla jenom jednou a už hodně dávno, ale pořád ho mám v tak nějak v paměti.
Princezna Mononoke (1997)
Ne, tak tohle se mi opravdu nelíbilo. Animace strašná, děj příšerný. Asijské myšlení asi vážně nemám sílu pochopit (vlastně po tomhle filmu už na to nemám ani chuť). A to "prase", z kterého šlehala střeva, měl být asi vlk, že?
Leon (1994)
Jeden z nejlepších, nejzajímavějších a nejdrsnějších filmů, jaké jsem kdy viděla. Jean Reno podává opravdu nepřekonatelný výkon a malá Natalie Portman už ve třinácti ukázala, že je Velká Herečka. V tomhle filmu snad není jediný nedostatek.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Napsat o kterémkoliv filmu, že j nejlepším filmem všech dob mi přijde jako do nebe volající pitomost, což ale nic nemění na tom, že je Shawshank Redemption film skvělý, úžasný, lidský a krásně vymyšlený. Na tenhle film se kouká tak dobře, že mi vůbec nevadilo, jak je dlouhý. Chytlavý příběh je podpořen úchvatnou hudbou a hlavně hereckými výkony. Tim Robbins a Morgan Freeman podali skutečně uvěřitelné a excelentní výkony. Co je ale naprosto bezchybné, je asi posledních třicet minut, na které jsem zírala s otevřnou pusou očekávajíc, jak to teda vlastně dopadne. Tenhle film není nejlepší film všech dob a neřadí se ani mezi mé nejoblíbenější, ale je v něm taková síla a lidskost, že si méně než pět hvězdiček prostě nezaslouží.
Batman se vrací (1992)
Burtonovo zpracování mi zcela vyhovuje a Tučňák prostě nemá chybu.
Batman (1989)
Batman v Burtonově pojetí se mi zatraceně líbí!