Recenze (338)
Spiderman (1994) (seriál)
Fox Kids a moje dětství!
Teorie chaosu (2008)
Krásný film, krásně zahraný a skvělý Ryan. Poslední uvědomující přednáška neměla chybu. Malý velký film o životě a o lásce, která je silnější než rozum a intelekt. O lásce, která nás drží ve světě chaosu tam, kam patříme.
Bez kalhot (2012)
Kromě několika tanečních čísel (hlavně Tatuma), falešných policajtů a hezkejch koziček to bylo o ničem.
John Wick (2014)
Bojová choreografie, stylovost, Keanu still badass Reeves.
Vzkříšení démona (2015)
Nebylo to špatný, pár lekaček, pár slušných pohledů a zjevení démona, ale opravdu jen pár... Film měl krátkou stopáž přesto mi přišel dlouhý. Možná by filmu slušelo ve chvíli přechodu na žánr hororu, přejít na fantasy superhrdinský mindfuck. Olivia mi přišla sexy i jako démon, nemůžu si pomoct.
Zocelovací kúra (2015)
Dobrá komedie, bavili jsme se. Byli tam scény a hlášky super směšný, některý zase slabý a nudný. Celkový dojem neurazí. *Scéna s penisem, schovávání předmětů do jámy zapovězené, černošský gang a majonéza...*
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Stylizace, kamera, drajf, tajůplný hrdinové, akční sekvence, neustále trvající akční sekvence, masky, kostýmy, noční záběry, futuristická víra a ztvárnění... je to cool je to nářez a otočky si to drží skoro pořád před bodem varu. Jen mezi tím "plným plynem" všechny akční sekvence splynou v jednu dlouhotrvající a člověk si po odchodu z kina už ni nevybaví půlku děje filmu. Nějak v tom roztřiku tekutýho dusíku do krabice soleného popkornu tvůrce zapomněl na jedno podstatné ochucovadlo - duši. Do kina paráda, lze jen doporučit.
Věc: Počátek (2011)
Neurazí, slabší atmosféra a vůbec celá chemie snímku než první díl. Trikově parádní a cení se, že namísto remaku (jenž jsou dnes tak populární a dost často zbytečné) se vytvořil počátek, ikdyž nepřinesl nic co bychom si v lepším obalu neužili už předtím.
Krvavá hostina (2005)
Dostali jsme víc, než jsme očekávali. Bylo to dobře zahraný, napínavý (!), vtipný s parádními over the top scénami, které jen tak z hlavy nedostanu. Příšery taky ok, je to krutopřísný Bčko, ale pro Béčka to určitě není, je třeba ustát pár wtf pohledů. Jason Mewes
Hellraiser: Inferno (2000)
Nebylo to špatný. Detektivní pojetí pekelníkovi slušelo. Mohlo to být ale víc dotažený. Přidávám hvězdu za děsivé finální rozuzlení, to dalo snímku další rozměr.