Recenze (259)
Doteky osudu (2012) (seriál)
Pilot byl velice zajímavý. Třeba se dostanu i k dalším dílům... +- 4 hvězdičky
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Piráti z Karibiku hadra....sem tam jsem vyloudil úsměv na tváři, ale nic velkého....Jen ať není pokračování, nedokážu si představit, o čem může být....Dvě hvězdy je akorát pro tento díl....
Madagaskar 3 (2012)
Co napsat.?.?.? Šílené, ale víckrát to nechci vidět. Byly okamžiky, kdy jsem se opravdu zasmál, ale našly se chvilky, kdy jsem absolutně nechápal....Za 3 hvězdy může být třetí a doufám poslední díl Madagaskaru, rád.
Probudím se včera (2012)
Wow, začátek mi připomněl Jáchyme Hoď ho do stroje a podobné filmy z této doby. Jenže se z toho vyklubala zajímavá komedie, která neurazí, ani extrémně nepobaví. Zasloužené 3 hvězdy....
Zlaté dno (1942)
Na tento snímek jsem narazil opravdu omylem, když jsem před spaním přepínal Tv programy....Neviděl jsem asi prvních 10minut, ale film mě dokázal zaujmout natolik, že jsem u něj vydržel až do konce. :-) Příjemné podívání, rád se mrknu znovu a znovu....
Sněhurka a lovec (2012)
Po půl hodině vypnuto a radši jsme si s přítelkyní spravili náladu s filmem Smrt jí sluší....Proč Odpad!? Řekl bych, že filmy začínají být nápadité v grafickém zpracovaní, ale ostatní jde do liče..... Pardóóón, ale je to tak....
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První série nebyla špatná. Nenudila, ale taky jsem se nemusel za břicho popadat. Příjemný odpočinek na tři hvězdičky :) a nějaké to pivko, aby to bylo vtipnější :))
Haló, haló! (1982) (seriál)
I. série 5 hvězd....II. série 5 hvězd, poslední díl neměl chybu :D ..... III. série 3.díl byl snad nejlepší, 4,5* humor se začíná opakovat, tak jsem zvědavý, kam se to posune v další sérii..... IV. série dávám 4* ale myslím, že další série budou nudnější a nudnější.... V. série byla dlouhá, místy nudná, ale i vtipná, hodnocení bych viděl mezi 3-4 hvězdičkami* dávám 4*....... VI. a VII série 3 hvězdičky, sem tam je něco vtipného....
Harry Brown (2009)
Pěkně se Harry pomstil. Mít na to koule, tak bych to takky udělal.....Film mě udržel celou dobu v napětí, což se mi libí! Některé scény mi pěkně pohnuly žlučí, to se ve mě ozývala spravedlnost :) Jednoznačných pět hvězd.
Skins (2007) (seriál)
Zatím jsem viděl první dva díly a je to takové až nereálné, uvidím co se z toho vyklube....