Recenze (210)
Havel (2020)
Životopisný film o Havlovi, kde se v průběhu filmu stává z uznávaného "divadelníka" vůdčím disidentem. Je zde zmiňovaný i jeho komplikovaný vztah se ženou Olgou a jeho milenkou Annou Kohoutovou. Film držely nad vodou občasné groteskní situace (dala jsem díky tomu o 1* navíc). Jinak trošku nemastné neslané.
Díra (2019)
Nechutné, brutální, humus. Nemám takové filmy ráda, kde si lidi schylují až ke kanibalismu. Některé komentáře tu mluví o poselství dnešní doby. Ano, možná že pokus tam byl. Ale mě to nic neřeklo.
Asistentka (2019)
Film absolutně o ničem. Jediné na co se ve filmu poukazuje, jak tam všem dělá ona blba. Ale tak už to u asistentek většinou bývá, že jsou to holky pro všechno.
Bloodshot (2020)
Vine už jsem tě viděla v lepších filmech. Nenadchlo, neurazilo... 3* Možná nebyla ta správná nálada na akčí scifíčko.
V síti (2020)
Nějak to pořád v sobě nedokážu zpracovat. Nečekala jsem, že to bude až tak odporné. Netušila jsem, kolik je v síti zoufalců s potřebou udělat si to při komunikaci s 12letou holkou. Čím si musely projít dospělé ženy, kvůli tomuto dokumentu. A čím si musí procházet malé holky v reálu, bez dozoru. Každý rodič by to měl vidět, je potřeba hlídat s kým naše dcery mluví, komu píší, s kým se schází. Tleskám nejen tvůrcům, ale i herečkám, čím vším si musely projít. Doufám, že tento dokument otevře mnoha lidem oči.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Margot je ultra magor a tomu filmu dodala šťávu. Zasmála jsem se dost :-D
Westworld - Labyrint (2016) (série)
První dva nebo tři díly takový pomalejší až nudný rozjezd. Pak to ale nabralo grády a od 4 dílu jsem to fakt hltala a ten závěr, best. Už stahuji druhou řadu.
Anna (2019)
Něco mezi Brutální Nikitou a Rudou volavkou. Musela jsem se občas vrátit, páč tam bylo hodně časových skoků.Na konci do sebe film celkem i zapadal, když hodila řeč se svými milenci :-D
Dámy v černém (2018)
A mně se to líbilo, přijemné, milé. Žádné velké zvraty nečekejte. Skoro vše z prostředí obchodu. Ale dneska jsem potřebovala něco klidného a tento film mi naprosto sednul :-)
Na nože (2019)
Začátek dost ukecanej, po pravdě prvních 45 minut mě to absolutně nebavílo. Ale pak tam Craig rozehrál tu svojí vyšetřovací hru a film nabral tak super děj, že je to prostě za 4*. Asi bych dala 5, ale kvůli tomu začátku ne. Můj dům, moje pravidla, moje kafe :-)